רק לפרוק- הרה? ויוי? מישהו מקצועי?

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

07/11/2001 | 23:12 | מאת: ליהי

הכרתי בחור מקסים (סופסופ) אבל הבחור הקודם ששיחק איתי יויו וגם פורפרה נזכר פתאום להתקשר ואני כוססת ציפורניים ולא יודעת מה לעשות?!! ואיך לעמוד בפניו?? אחרי שנעלם שבועיים פתאום הוא נזכר אבל אני פוחדת ולא יודעת אם אצליח להיות חזקה ולעמוד מול הפיתוי? ומישהו יכול להגיד לי איך מפסיקים לעשות השוואות בינו לבין הבחור החדש? כל הזמן אני משווה: הוא היה יודע מה להגיד עכשיו, הוא היה יודע איך להגיד\ מה לעשות\וכו וכו? אני פוחדת! פוחדת מעצמי! מעמוד השדרה החלש שלי! מחוסר הביטחון שלי!\ מהחרא שהתרגלתי לקבל כל כך הרבה זמן\ כבר לא יודעת איך זה להיות בקשר בריא!!! ואני כל כך רוצה! לא יודעת אם מישהו פה שמכיר את הסיפור קורא עכשיו ויכול להגיד משהו, אבל בכל מקרה אני פורקת, מי יודע אולי זה יעזור במשהו...

לקריאה נוספת והעמקה
07/11/2001 | 23:14 | מאת: ליהי

ויש לי גם מבחן בעוד כמה שעות......ואני מתרגשת ומנסה בנוסף לכל להתגבר על החרדה שלי... אז תחזיקו לי אצבעות, בבקשה???

08/11/2001 | 00:07 | מאת: HERA

המון מזלט"ים ואיחולים מכל הלב, ובהצלחה במבחן - אני מחזיקה לך אצבעות... you can do it.

08/11/2001 | 00:39 | מאת: ניר

אז.... מה לקנות לך מתנה?

08/11/2001 | 00:06 | מאת: HERA

ליהי, תתרכזי, תקראי ותגידי לעצמך - "למרות הקושי והפיתוי אני לא מתכוונת להרוס קשר חדש בשביל מישהו שרק גורם לי להרגיש רע!" אני יודעת שזה לא פשוט... קשה לך לעמוד בפניו? אל תעני לטלפון (אם יש לך שיחה מזוהה), הוא רוצה להיפגש? תהיי עסוקה במשהו אחר... אני מניחה שמהצד שלי זה אחרת, אני לא יכולה להיות במקומך... אבל אני יכולה לשלוח לך מפה מחשבות חיוביות, שאומרות שלמרות הקושי תתנתקי ממנו... אם את חושבת שאין לי מושג על מה אני כותבת - קיבלתי את הנזיפה. ליהי, זה הגיוני וטבעי לערוך השוואות כשמדובר בקשר (כל קשר כמעט). מטופלים לא משווים בין מטפלים? רוב האנשים שמתחילים קשר חדש עורכים (אוטומטית, בלי לחשוב) השוואות לאקס. אני לא חושבת שמגיע לך לקבל איזשהו חרא!!!! מגיע לך מישהו קצת יותר יציב, שבהדרגה תתרגלי אליו ולאיך שהוא מגיב כאדם בפני עצמו... לא כדמות להשוואה. לב העניין הוא, שאת רוצה קשר בריא - זה כבר צעד חיובי ליצירת קשר כזה. יש לי תחושה, שכשאני כותבת שזה עניין של זמן, זה איכשהו לא מספיק... אבל זה באמת ככה. לצאת מקשר חולה פירושו לתת לעצמך להבריא את החלקים שאותו קשר פצע. טוב, כתבתי די הרבה, ואני אפילו לא יודעת אם זה עוזר במשהו... HERA.

08/11/2001 | 08:42 | מאת: ליהי

הרה יקרה ומקסימה, בטח עוזר ! איזו שאלה.... קראתי כל מילה ומילה ולקחתי אותן עמוק לתוך המוח שלי, אולי אני צריכה לצעוק את כל הדברים החכמים שאמרת חזק חזק כמו הילד עם החסכמים אולי אז סופסופ המוח שלי גם יפנים ויוכל ליישם... תודה על ההקשבה ועל הברכות ועל החום ואכפתיות. את משהו באמת מיוחד. שיהיה לכולנו יום נפלא אמן ואמן !

08/11/2001 | 01:47 | מאת: ויוי

מ~ז~ל ט~ו~ב ---------------------------------------- י~ו~ם ה~ו~ל;ד~ת ש~מ~ח ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ מקווה , שתישני הלילה טוב , ומחר בבקר ,תעברי את המיבחן בראש צלול , שיהיה בהצלחחחחחה . אני חושבת שראשך צלול ,ואת בסדר גמור , רק שבקירבתו של האקס " את מורגלת כמו בהתניה אופרטית ,להיות זקוקה ולהרגיש את תמיכתו ,וקירבתו .וכתוצאה , מכך נעשת תלויה ריגשית בו. זה משהו "שנירכש " אצלך ,, בגללו , ואת חיבת להפסיק זאת "לחתוך בשפה פשוטה . האסוציאציות שלך , של הלקבל "או ההרגשה הטובה ממנו , הם הרגל ,ואת יודעת גם בראשך הצלול , שזה מישחק ,כך שאינך יכולה להמשיך ולהיות כמו מריונטה , תני לרגש ולתחושת הבטן שלך, להוביל הפעם , בקשר החדש "סוףסוף. ותיראי שלא תתאכזבי ,בתנאי שתישתדלי הפעם לא לחזור על אותה היתנהגות שלה הורגלת , אלא 1. לקבל אותו כמו שהוא 2. היחס של מקבל ונותן חיב להיות שווה 3. תרגיש את עצמך ואת אישיותך הטובה והמקסימה לצידו , 4. תהני כמה שאפשר , ליהי שלי יקרה ,,שיהיה לך רק שימחה בלב ,ואהבה אהבה כל הזמן ,,,,, ביום הולדתך ושתמיד יתבהרו לך כל הקושיות ,, חיבוקים חיבוקים שלך ויוי.

08/11/2001 | 08:51 | מאת: ליהי

כבר בשורה הראשונה שלך עברה בי צמרמורת של התרגשות, גם אני כל כך מקווה שאעבור, אני מ א ד במתח כבר מאתמול צהריים עם לחצים בחזה ,בחילות ועצבנות.... הלילה שלי עבר דווקא בסדר יחסית, ישנתי די טוב... עכשיו אני משתדלת להרגע, עד כמה שאפשר, זה קצת קשה, ככל שמתקרבים למועד.... תחזיקי לי אצבעות.... בקשר לקשר.... הלוואי שאצליח ליישם את מה שכתבת, זה מאד מסובך לי, את בטח מבינה, אני לא כל כך יודעת למה נכנסתי מלכתחילה לסרט הזה, כי זה לא מתאים לי בכלל! אבל עכשיו אני שם ורוצה לצאת רק לא יודעת איך... והוא משגע לי את השכל ועושה קווטצ' מכל מדבר הזה שנקרא רגש.... ומתי אני אהיה חזקה??? ויוי שלי, תודה על הכל, לקחתי שבע חיבוקים..... שיהיה לך יום נפלא, אוהבת ליהי.

09/11/2001 | 01:21 | מאת: טלי וינברגר

ליהי יקרה, קודם כל, מ-ז-ל ט-ו-ב!!!! אני מאחלת לך את כל מה שאת מאחלת לעצמך...כל שתבקשי, לו יהי! לגבי הבחורים בחייך, ראיתי שקיבלת כמה וכמה תשובות, וזה בוודאי גרם לך לחשוב על הדברים. אז מה חשבת? אז שוב... מזל טוב :) טלי פרידמן

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית