לאמיר-סטיה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

19/10/2001 | 09:47 | מאת: דני

ההתנהגות שאתה מתאר נחשבת לסטיה מינית-אקסהיביזיוניזם- זהוי צורה של קבלת גירוי מיני על ידי חשיפת אבר המין לפני אדם זר במצב בילתי צפוי ולעתים הגעה לאורגזמה על ידי אוננות. סטיה זו שכיחה אצל גברים וההנאה המופקת נובעת מעוצמת התדהמה שפעולה זו מעוררת אצל האשה המופתעת. לעתים עוצמת ההפתעה ובטויה החיצוניים אצל הקורבן,הם הנותנים מעים אישור לסוטה על קיומו ומשמעותו של אבר מינו. פעולה זו היא ביטוי לתסכול וחוסר הודאות לגבי עצם הגבריות. גש מיידית לטיפול !!!! אתה מסתכן בפתיחת תיק במשטרה ,משפט ותיק פלילי. התנהגות זו נחשבת למעשה מגונה לשם גרוי,ביזוי או סיפוק מיני . טיפול זה ניתן על ידי קרמינולוגיים קליניים בדרך כלל. פנה מיידית לטיפול אחרת תסתבך קשות ותעמוד במצבים משפילים במיוחד. טלי צודקת ביחס להבנת המשמעות של ההתנהגות. אבל לדעתי מבחינתך קריטי לקבל טיפול מיידי על מנת להמנע מחזרה על ההתנהגות הזו. זכור אתה עלול להסתבך קשות !!! היום המשטרה רואה בחומרה עברה זו הנחשבת למסלידה. אם לא תקבל טיפול המצב עלול להחמיר ואתה ,להפתעתך ,תמצא אולי את עצמך חושף את אבר מינך בפינה אפלה ברחוב. יש גם הבט אנתרופולוגי. סטיה זו נפוצה מאוד בארצות הברית אך היא נדירה יחסית בארץ ובמדינות אחרות. אני ישיר כדי לעזור לך , לא להשפיל אותך ולא להפחיד אותך.

20/10/2001 | 17:47 | מאת: פסיכולוג

הסתובבות ערום בבית (והדגש על בית ולא מקום ציבורי) יכולה להצביע דווקא על בשלות ופתיחות נפשית ומינית ולא על סטיה או הפרעה. דני--תשובתך מלאה בבליל של שטויות שהעתקת אותם בטח מאחד מספרי הקרימינולוגיה שאתה קורא להנאתך. לגופו של עניין ההודעה של אמיר נראית לי מפוברקת.

21/10/2001 | 13:16 | מאת: דני

לפסיכולוג שלום רב ! משום מה יש לי הרגשה שאתה בעצמך אמיר( שם בדוי) הסובל מהסטיה המתוארת. אכן, ציטטתי מספר קרימינוגלוגיה לביסוס טענותי.באם תמשיך לחשוף את עצמך מול השכנות שלך גם אם המעשה נעשה בתוך ביתך אתה מסתכן בפתיחת תיק פלילי נגדך . לטובתך בדוק תקדימים משפטיים ותסיק מסקנות: האם מדובר בדברי שטות או לחלופין בטענות מבוססות על ידע משפטי וקרימינולוגי. אופו התבטאותך תומך באבחנה שלי בהודעתי הקודמת ומחזקת את ההשערה שמצבך אכן הולך ומתדרדר. פסיכולוג יקר ומוכבוד: גש לטיפול דחוף, אתה מסתכן ומסכן את סביבתך.טבעם של סטיות מין שהולכות ומחמירות במשך הזמן בתדירות ובמוחרה במידה ואינן מטופלות. תגחך ,אם הדבר עוזר לך להתמודד יותר טוב עם האיום שבהפנית מבטך להבטים האפלים ביותר פנימיותך שאת קיומם אתה מכחיש ומדחיק לפינות נדחות בתת ההכרה שלך.אין לי עניין להביך אותך בפומבי לכן לא אפרט מעבר לכך. אבל אתה יודע במדויק מה היא כוותי. אל תתבייש לפנות לטיפול בגין סטיותך. זה קורה גם למטפלים : ראה מקרה של זיידר שאנס את מטופליו ואחיותם (ז"ל) שבעת היותו מדריך נוער ערך טקס נשואין לילד בן 12 ,אנס אותו ובגיל מאוחר יותר ביקש מהנער המתבגר שיקיים עמו קשר אנלי כשהוא (הנער) הצד האקטיבי בחיסי המין. לך לטיפול !!!! דני

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית