הלם. אני חייבת מישהו. טלי??

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

25/09/2001 | 19:15 | מאת: לולה

אני לא מסוגלת לזה יותר. אשפזו את החבר שלי במחלקה פסיכיאטרית. מה עושים??????????????????? אני מרגישה שבורה מנותקת ובעיקר היסטרית ומדוכאת. איך זה קרה????????????????????? אני חייבת לדבר עם מישהו. בבקשה. תודה.

25/09/2001 | 19:41 | מאת: "אור

מה קורה??

26/09/2001 | 12:05 | מאת: טלי וינברגר

לולה שלום רב, צר לי על האישפוז של חברך, אני בטוחה שזה לא קל להתמודד עם הניתוק והחרדה הקשורה לאישפוזו. מדוע אישפזו אותו? ומה קורה איתך? תשתפי קצת יותר... גמר חתימה טובה, טלי פרידמן

28/09/2001 | 14:12 | מאת: לולה

היי. הוא הלך לטירונות והשתגע שם. היה בטוח שרוצים לחטוף את המ"מ שלו, התחיל לדרוך נשק. עכשיו הוא מאושפז בפסיכיאטריה בתל השומר כבר שלושה שבועות ונראה לי שלא עושים שום דבר חוץ מלהלעיט אותו בכדורים חושדים שיש לו מאניה אבל לא יודעים כלום, כבר שלושה שבועות!!! לא ישחררו אותו מתי שהוא??? אני כבר לא יודעת מה לעשות, ההורים שלו די מסתירים את זה ממני, משתדלים להמעיט מחומרת המצב, אני יודעת שלאחותו יש גם משהו- היא לוקחת כדורים נגד דיכאון. אני חושבת שיש לה דיפרסיה. אמרו לי שלוקח רק שבוע לאבחן את מה שיש לו. גם אם יאשפזו אותו לאשפוז יום הוא לא יוכל לנהוג, לצאת, להיות בלי השגחת ההורים שלו. אני רוצה לדעת מה קורה, מתי הוא ישתחרר, אם הוא יבריא, ואם הוא יצתרך לקחת תרופות כל הזמן. אני מיואשת. אני אוהבת אותו וברור שאני לא אעזוב אותו אבל אני רוצה תמונת מצב ברורה. אני פשוט לא יכולה בלעדיו. אני צריכה להיות חזקה כל הזמן, לא לבכות לידו, והוא- כל הזמן שמח ומאושר, טוב לו, כולם עושים מה שהוא רוצה והוא במרכז העניינים כל הזמן. אני לא יכולה לספר לו כמה רע אני מרגישה כשהוא לא איתי בחוץ, עם כל האנשים הנורמלים, איפה שהוא צריך להיות. אני כל כך רוצה למחוק את זה. כאילו שזה לא קרה, שנחזור להיות מאושרים ולצאת לכל מיני מקומות, עם חברים, שאפילו להם אני לא ממש רוצה לספר מה קרה, למה זה קרה לי????? למה זה קרה לו???? ואיך זה שלא הבחנתי שהחבר שלי חולה כל הזמן????.? מאז שהוא התאשפז אני מרגישה איך אני מתמוטטת לאט לאט, איך הבועה שלי נשברת והעולם שלי קורס. אני מרגישה כל כך לבד. אתם לא יודעים כמה אני מפוחדת. אני רוצה את החבר שלי בחזרה!!!!!! זה לא פייר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לולה.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית