בעיה...עצה דחופה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

22/09/2001 | 19:54 | מאת: שרון

שלום לכולם אני בן 24 ויש לי חברה כבת 20 כבר שנה וחצי היום היא אמרה לי שהיא רוצה הפסקה של שבוע שבועיים לחשוב קצת... היא אוהבת אותי מאד אבל כל הבעיה היא שהיא כבר לא מרגישב פרפרים והתרגשות כמו שהיה פעם (עד לפני כמה חודשים). אולי טעיתי אבל אמרתי לה שלדעתי זה טבעי שההתרגשות והפרפרים יורדים(איך מרגיש זוג נשוי אחרי 20 שנה או יותר) אבל נראה לי שהיא לא קיבלה את זה. אני יודע שהיא אוהבת אותי היא גם אמרה לי את זה (בזמן כל השיחה היא בכתה נורא) ואני מכיר אותה, היא לא היתה בוכה סתם. אבל היא אוהבת אותי :" כמו החבר הכי טוב שאפשר לדבר איתו לשתף אותו ולספר לו דברים). זה חלק מהעניין לא? בלי זה אז מה שווה? או שאני טועה? אבל אם היא אוהבת אותי אז למה?........ 1)מה לעשות? 2)ואם היא תרצה להפרד היא בטח תרצה להשאר בקשר ואני לא יודע מה לעשות... 3)אני מת לדבר איתה אבל יודע שזה אסור שזה טעות לדבר איתה שצריך לתת לה לחשוב לבד..

22/09/2001 | 23:38 | מאת: Jacki

המממ....על חלק מהשאלות אני חושבת שענית לבד, אבל אני יכולה אולי רק לאשר לך דברים שאני חושבת כמוך. אם היא ביקשה לחשוב לבד, אני חושבת שאתה צריך לתת לה את החופש שלה, ככה היא תרגיש שאתה מתחשב בה ולא לוחץ. וכמו שאתה חושב שאצל זוג נשוי הפרפרים יורדים כי זה טבעי, אז אני בטוחה שאם אמרת לה את זה, אז היא לקחה את זה לתשומת לבה. אני רק יכולה לאחל לך כל טוב, שרון. שלך, אני. נ.ב אם היא באה ודיברה איתך על זה, אמרה שהיא אוהבת אותך, ולא סתם התרחקה ונתנה לך להרגיש רע אז לדעתי איכפת לה ממך מאוד, קח את זה לתשומת לבך. בהצלחה.

23/09/2001 | 18:52 | מאת: ורדה

שרון, אתה צריך לתת לה את החופש שהיא רוצה וכמה שיקשה עליך, תשאר איתה בקשר. פרפרים בבטן תמיד עוברים, כניראה שהיא צריכה להיווכח בזה לבד.... השאלה היא רק כמה זמן אתה מוכן לחכות לה ??? המשך בחייך, תשמור איתה על קשר של "ידידים" ותראה איך זה יתפתח. מה שבטוח, אסור לך לעצור אותה כיוון שאם כך תעשה, היא תרגיש שפיספסה ואם לא עכשיו, אז בעוד כמה שנים תחפש את הפרפרים. בכל מיקרה תבהיר לה שאם היא עוזבת, אתה ממשיך בחייך ושלא תפגע אם תצא עם מישהיא אחרת כשתמצא זאת לנכון. בהצלחה ואל תתיאש.

24/09/2001 | 00:06 | מאת: שרון

תודה לכם על התשובות... :-):-):-):-)

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית