האם אתם צריכים דיאטה?

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

21/08/2001 | 11:19 | מאת: Jacki

אתם ראיתם את זה? נוווו, בדף הראשי של msn ??? אני הייתי רגועה בבוקר (כן בטח) וזה הכניס אותי לעצבים, לומר לכם ת'אמת, אני די חרדה עכשיו, אני נוראא מפחדת להיכנס לשם, ואולי לראות שהמשקל יעד שלי הוא קצת פחות ממה שהרופאה נתנה לי, אבל כמובן שאני אוהבת לגרום לעצמי להרגיש רע, אז אנחנו ניפגש פה אחרי שאני אכנס לשם... אבל רגע, מה אתם אומרים על זה לעזאזל???

21/08/2001 | 13:01 | מאת: adi

ג'קי היי, אני בעלת נטייה להשמנה וכל החיים אצטרך לשמור על משקלי. היום העולם המערבי ברוב רובו שמן (ואני לא מתכוונת ל5- קילו עודף, אלא ל10%- מעל המשקל הנכון או כפי שקראת לזה משקל היעד). היום יש צ'אט בעניין הדיאטות. האדם השמן (ואני בתוכו) מרגיש חרא עם עצמו, לא יכול לקנות בגדים שהוא רוצה, וכו'. אני לא מדברת על בעיות רפואיות שזה עתיד ליצור. אם הרופאה קבעה לך משקל, עלייך להשאר בו למרות שמשקל היעד שלך נמוך ממה שהיא קבעה. עדי

21/08/2001 | 17:39 | מאת: Jacki

אחרי מה שכתב חשבתי קצת, וזה נכון שיש אנשים שדיאטה מהווה עבורם, משהו שיעזור לבריאותם. פשוט, בחברה של היום, יש יותר מדי פרסומות לדיאטות, שמציגות את הדיאטה כפיתרון אולטימטיבי ל"חיים טובים", אני רצינית, הם אומרים: "תרדי במשקל, תהיי מאושרת, תכירי בן זוג, תקבלי ביטחון עצמי", כאילו אתה מקבל את כל החיים בחזרה כשאתה יורד במשקל...וזה לא נכון!! וזה פשוט מה שגורם לי לזעום על כל פרסומת, או למשל מאמר, למרות שאני די מברכת את נירה אולנד על מאמרה, כי הוא בעצם הסביר ת'הבדל בין דיאטות שלא באמת עוזרות לבין דיאטות שגם מורידות אותך במשקל באופן בריא בעזרת דיאטה נטולת דברים כמו: חסה ליום ודיאט קולה, וגם משפרת לך ת'הרגלי אכילה.... אז כמו שאמרתי, אני חוזרת בי, ומתקנת את דבריי :-)

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית