לאחת - אוי ואבוי!!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

02/08/2001 | 14:16 | מאת: Jacki

ברגע שאמרת "....יבש כמו הנגב..." על סגנון הכתיבה שלך, זה הזכיר לי משהו מבהיל...(לפחות בשבילי)... כשאנחנו אוכלות אז האחות יושבת איתנו ובלה בלה בלה, אז כמעט כל פעם היא אומרת לאחות השנייה: "את יודעת, הן לא מבינות שבינינו לבינם יש הפרש של ש-נ-י דורות"! היא אורמת את זה כי יש לי חברה באישפוז שנורא מסתלבטת עליהן, אומרת דברים, וכשהן שואלות שאלות בקשר לזה, אז היא מדברת אליהן כאילו הן בנות מאה....לפחות ככה הן אומרות שאנחנו חושבות... זה נורא מצחיק.. אז היום קרה משהו מצחיק: אני וחברה שלי מקשטות ת'חדר במחלקה, וכל זה, ולפני שבועיים אותה חברה ציירה בצבעי אקריליק איזה משהו על הארונית. אז כשהאחות ראתה את זה (כי שינינו את המיקומים של הדברים), היא שאלה: "תגידי לי...מה זה היצורים האלה?" (בצחוק, כמובן), אז חברה שלי אומרת לה: "מה את לא רואה? את לא רואה שאלה שני אנשים!! ויש להם אפילו ראסטות!"... אז האחות אמרה: "מה זה ראסטות"? ....(בלי שום קשר: את יודעת מה זה ראסטות???) אז חברה שלי אמרה לה: "ואת שאלת למה אנחנו מדברות אלייך כאילו את בת 100...?!" ...כי האחות אמרה את זה רגע לפני... בכל אופן, אני הושעתי ת'אחות המסכנה והסברתי לה שראסטות זה מה שיש לבוב מארלי (או מה שלפחות היה לו) זה ראסטות... מה לעשות...זו הדוגמה הכי נורמלית שמצאתי...לא ידעתי אם המפגרת הזו שומעת מוזיקה או לא...חיחי.... ושלא תעיזי לשכוח שאני אוהבת אותך.

03/08/2001 | 00:57 | מאת: אחת

היי!!!!!!!!! אני מתביישת להגיד, אבל גם אני לא יודעת מה זה ראסטות... מה לעשות, גם אני שייכת לדור אחר ששומע מוסיקה אחרת... ובעברית פשוטה: גם אני בת מאה, אנטיקה...... אבל עזבי, לא זה מה שחשוב. ספרי - כמובן רק אם את רוצה - השתחררת היום? ומה הלאה? וכמובן - גם אני אוהבת אותך - ותתעלמי מהעובדה שגם אני בת מאה... (-: ביייייייייייי!!!!!!!!!!!! וכמובן - לא נסיים בלי הביטוי הידוע - להשתמע במהרה! אחת

03/08/2001 | 01:12 | מאת: Jacki

התכוונתי לאחות כן? נורא מצחיק, פעם היא הייתה נורא קשוחה איתנו כדי שנעשה מה שצריך ובלה בלה בלה, עכשיו זה אחרת ל-ג-מ-ר-י כי עכשיו אנחנו כאילו "ותיקות" אז המפגרת מדברת כאילו אנחנו חברות שלה, עסק מצחיק. בקשר לאישפוז, אני ארשום לך את זה באייסי כי אני לא רוצה שאנשים פה ידעו אודות האישפוז, את יודעת שאת זה בסדר אחוקי'ת שלי... רגע.... ...חכי... שלחתי!! ביי אחותי.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית