נועה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

26/07/2001 | 01:11 | מאת: ניר

נועה היי ,סביר להניח שתראי את ההודעה רק בשעות הרגילות שבהן את נכנסת לאתר(בערך 11).על כל מקרה אני כבר לא אהיה כאן, כשם שלא הייתי כאן היום. נועה ראיתי את ההודעה שלך היום(יום ד) שם ענה לך מתחזה משועמם את יכולה להכנס שוב לתגובה שלו ולראות שזה לא בדיוק הסגנון שלי.לצערי זו לא פעם ראשונה שאותו אדם עונה תחת הכינוי שלי, לפני שבוע בערך היתה פעם ראשונה שנתקלתי בזה,(לא איתך),ואולי היו מקרים נוספים שלא ראיתי. עכ"פ העדפתי לא להגיב וגם לא לשנות כינוי כדי לא לאבד אותך.אני בכלל קצת מאוכזב ממה שקורה כאן לאחרונה. נועה אני מאמין שהדברים עלולים לחזור על עצמם פשוט מישהו" נדלק" על התקשורת שבנינו, (זוכרת את אותו א ) אך ללא קשר ובהתעלם מההפרעות הללו כבר זמן מה אני חושב שכדאי שנעבור לתקשורת אחרת כמו ד אלק או טל רק שאני לא יודע איך אפשר לעשות זאת טכנית.(למסור e mail או טל אפילו של העבודה מבלי שה"טפיל" ימשיך לשבת עלינו. ) על כל מקרה לך אין מחשב ואני רוב היום לא בבית לכן כדאי שנוכל לשוחח חפשי ושוטף כדאי שנעשה שינוי. כמובן אם את מעונינת. אז נועה אני אחזור ב-8 בערב בנתיים תוכלי להשאיר לי הודעה אם עלה לך איזה שהוא רעיון וכמובן שזה יהי מצוין אם תוכלי להיות בערב אצל אחותך ע"מ שנוכל לדעת איך ניתן להמשיך.ובינתיים אחלה יום. ביי. .

26/07/2001 | 10:28 | מאת: ניר

הי ניר. קראתי ואני מאוד מצטערת לגלות שעדיין יש כאן אנשים שנהנים מלהידחף ולהתחזות. באמת הסגנון לא התאים לך וקצת נבהלתי, פחדתי שקרה לך משהו. בכל אופן, זה באמת בעיה, אין לי עדיין רעיון מה אפשר לעשות אבל אני אחשוב על משהו במשך היום. אולי אפשר לדבר בצ'אט - אני לא מכירה את האפשרות הזאת בכלל, אבל בטח אפשר. בכל אופן, היום בערב מאוד נוח לי ללכת לאחותי, אז אני אכן אהיה שם ב-8 בערב. זה גמיש - אם אתה חוזר קצת אחרי זה אני עדיין אחכה. נדבר, יום טוב, בי, נועה.

26/07/2001 | 11:10 | מאת: נועה

רק עכשיו שמתי לב לכך שבטעות שיניתי את שם הכותב ל"ניר" במקום לשנות את שם ההודעה ל"ניר". אז אל תחשוב שזה גם חלק מהאנשים המוזרים שנדחפים פה בפורום. נועה. דרך-אגב - כנראה שאני אגיע אל אחותי רק בסביבות 8:30 בערב. אז נדבר.

26/07/2001 | 14:15 | מאת: נועה

כל בוקר אני אוכלת בייגל עם טוסט גבינה צהובה וביצה. לאחר מכן אני מקנחת בחפיסת שוקולד שלמה. כל זה קורה בין השעות 11-12 בצהריים. עד למחרת באותה שעה אני לא אוכלת כלום. ירדתי 4 ק"ג בחודש. מה דעתך על דיאטה זו?אני רוצה להמשיך כך עוד חודש. כמה קלוריות אני אוכלת בארוחה זו?

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית