לא יודעת מה זה אושר.עזרו לי

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

06/07/2001 | 11:29 | מאת: נופר

לא יודעת מה זה אושר כול החיים שלי אני בבועה של צרות נכשלים אי סיכוי של אהבה אמיתית מרגישה בודדה מן העולם ושאף אחד לא אוהב אותי לבד לבד תמיד . מרגישה שנולדתי לסבל וצער אומנם אני בת 19 חיילת אבל גם פה שאני במסגרת חדשה לא טוב לי אני מרגישה דחוייה על ידי כולם מרגישה שאין לי עתיד אחרי זה אין אהבה אין משהו שיכול טיפה רק טיפה לשמח . תגידו לאחת כמוני שווה בכלל לחיות?!?!?!?!?

06/07/2001 | 15:46 | מאת: אורה

גם אני לא יודעת מה זה אושר ולא מתיימרת לנסות ללמד אותך, האושר שלי נמצא בדברים הקטנים בקרן שמש מלטפת, בטיול ליד הים, בפרח המציץ מתוך סלע הגעתי למסקנה קצת אבסורדית, למרות שהאושר הוא בתוכינו, עלינו לצאת ולחפש אותו לא להשאר בבית עם המחשב והטלוויזיה, אלא לנסות להתחבר אל עצמינו בדרך בלתי אמצעית, דרך תחושה מזוקקת של העצמי שלך, תוכלי לגעת גם בגרעין האושר בהצלחה למה את סבורה שאין לך סיכוי לחוש אהבה?

06/07/2001 | 18:03 | מאת: נופר

אורה את צודקת. למה אני חושבת שאני לא יוכל לחוש אהבה? כי מאז ומתמיד הייתי כזו שלא מסמפטים ולא אוהבים אולי בגלל שאני לא פתוחה לאנשים? זה יכול להיות? בצבא ובתיכון זה היה אותו דבר בלי חברים לבד לבד מאז שכנו לי את האנטרנט בזחותכם אני מרגישה יותר טוב, את מבינה למה אני בטוחה שלא יאהבו אותי אף פעם כי בבתי ספרים בחיים לא אהבו אותי, ולא סמפטו אותי זה בטוח ישאר לכול החיים?! עכשיו בצבא אני כולה 4 חודש איתם ונורא קשה לי איתם אין לי שם שום חברים אני צריכה לנשות לפתח איתם שיחה אני מפחדת מפחדת כשאני ידבר יחשבו אליי דברים רעים. אאין אושר הכול הפוך מימה שרוצים. תודה

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית