צרחההההה... גם אני רוצה
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי לכם אהובים, גם אני רוצה לצרוח צרחה ענקית שתזעזע את כל העולם. אהההההההההההההההההההההההההה שומעים? ועל מה הצרחה? א. זה משחרר ב. יש כל כך הרבה סיבות שאני יודעת ג. יש כנראה סיבות רבות שאינני יודעת ד. חוזרת ל א. זה משחרר גם אני על חוף הים ב 5:00 בבוקר צורחת אהההההההההההההההההה שלכם, במבי
הי במבי, שומעים, וזה בהחלט משחרר. מכירה? https://youtu.be/Ye7FKc1JQe4?si=yIxy7wGQHIVhKVja אודי
הי במבי מתוקה, אני מדמיינת צרחה, אבל לא באמת מבצעת. היא נתקלת בקירות פנימיים וחוזרת כמו פינג פונג. גם בחלומות היא נבלמת. ואודי - בשעתו, וכנראה גם היום, אהבתי את הלהקה וגם את mad world. סוריקטה