למישהי המדהימה שלי / דפני..

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

26/06/2001 | 18:17 | מאת: אביב

היי דפני מתוקה שלי.. דרישת שלום מהפיל הכחול :-)) הוא מדהים.. אלפי תודות.. אבל את יותר מדהימה.. שיפרת את מצב רוחי פלאים.. ידעתי שאני צריכה תרופת פלא, והנה הופעת ועם מקל קסמים, הזלפת את הטיפות וזה עבד.. ונכון.. קצת נעצבתי אל ליבי בסוף, כי היית צריכה ללכת, וגם בגלל מה שדיברנו וראינו, אבל זה יעבור.. תרופת הקסם עוד פה, השפעתה לא פגה, וכשתתחיל.. מיד נצטרך מנה חדשה.. ושתינו כבר יודעות איך להשיג אותה.. :-))) אוהבת שלך לתמיד אביב

26/06/2001 | 20:26 | מאת: דפני

הקסם של תרופות הפלא הוא, שהן משפיעות לטובה על שני הצדדים. חזרתי עם חיוך ענקי ! מכירה את הפרסומת להונדה, שאי אפשר יהיה למחוק את החיוך? בדיוק כך חזרתי... מקסימה שלי, אין צורך לומר תודה. נהניתי מכל רגע, ואני כבר מצפה לפעם הבאה. נכון שהסוף היה קצת מעציב, אבל בואי נסתכל על חצי הכוס המלאה: כל זה מאחורייך עכשיו, ולא יחזור לעולם! אנחנו winners שתינו, זוכרת? ואת , שהצלחת לעשות זאת לגמרי לבד, במיוחד...! אם תצטרכי אי פעם חיזוקים לכמה רע היה, אני כאן להזכיר - בדיוק כפי שאת תמיד כאן בשבילי, רגישה, מקשיבה, תומכת... ונפלאה כרגיל. אביב שלי, חדרת עמוק לליבי. אני באמת בת מזל, שיש לי חברה כמוך... אל תעזבי לעולם, מבטיחה? אוהבת ומחבקת , דפני .

26/06/2001 | 20:43 | מאת: אביב

דפני מדהימה שלי, במילים של המטפלת שלי - "אין סיכוי שאני אעזוב.. אני פה מתוך בחירה.." אני מבטיחה לא ללכת, ולא לעזוב, אני ואת, את ואני, כבר אמרתי, והתכוונתי ואני מתכוונת. ועזבי את העצב, הוא עבר, נשאר רק הטעם הטוב של התקופה האחרונה, ושל היום המדהים איתך, מה שהיה - היה, טעיתי ובגדול !! עשיתי שטויות בחיים !! עברתי תקופות לא קלות והתמודדתי איתן בדרך גרועה, והן חלק ממני ומהעבר שלי, אבל היום, וזה מה שחשוב, אני במקום אחר !! אז נכון, מדי פעם נזכרים ורואים תמונות ומזדעזעים ומתעצבים, וטוב שכך - כי הזיכרון הזה מונע ממני לחזור לשם, ונכון עדיין צריך להתמודד עם הכעס והעצב על אמא, אבל לאט לאט, הכל יגיע בזמנו. ומה שחשוב, אני עכשיו מחייכת בזכותך.. בזכות היום המדהים איתך.. ומחכה כבר לשבוע הבא.. אוהבת אביב.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית