לאביב דחוף

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

26/06/2001 | 14:28 | מאת: אפרת

כן אביב נכון צודקת, אם היית יכולה להבין אותי טיפה יותר אני נמצאת במצב בו קשה להגדיר רע לי עצוב לי קשה לי לא מוצאת את עצמי אתמול היה לי מסיבת סיום ונורא קיבלתי את זה קשה הכול נראה מפחיד. מילא הייתי אחת שמשתלוות יותר עם אנשים והיו לי חברים אבל , לא, תביני אני לבד לבד תמיד היו צוחקים אליי ויורדים יתחלתי ליתנהג בכך שאני רק שותקת ומקשיבה כמה שלפעמים יש לי מה להגיב.. אני לא יכולה יותר טיפול פסיכולוגי אני לא יכולה לרחוש אני לפני גיוס כמו שציינצי מפחדת שמה שהיה כול החיים יחזור ושוב , כמה שאני רוצה לישתנות אבל אני לא מצליחה אנא אני יודעת שלא תוכלי לעזור לי אבל מה נראה לך יש תקווה? ועם כן אייך עושים זאת תודה רבה לך את מלאך..... באמת.... היום לא יצלחתי להרדם מרוב הבלבול מה אני יעשה עד הגיוס וכו... אני מפחדת לצאת לעבוד שגם שם כמו תמיד יתיחסו אליי לא יפה ובזלזול מה עושים אנה? תודה לך..... ואני מקווה שסך הכול את יבנת אותי? תודה אפרת

26/06/2001 | 17:58 | מאת: אביב

היי אפרת.. קודם כל כן יש תקוה, תמיד יש תקוה, אם אני יצאתי מהמצב בו נמצאתי - אז תמיד יש תקוה, ותאמיני לי הייתי בחור שחור הרבה יותר משלך, בהזדמנות אני אספר לך.. ואני רוצה לעזור לך באמת, אני רק לא יודעת איך, אז בואי ננסה לחשוב ביחד.. הבנתי מה את לא יכולה לעשות - לא טיפול פסיכולוגי, לא יכולה להשתנות כמה שמנסה, לא יכולה לדבר כי צוחקים עלייך.. ועכשיו בואי ננסה לראות ביחד מה את כ-ן יכולה לעשות עד הגיוס ולפניו וגם כשתתגיסי.. יש לך רעיונות ? לי יש כמה, אבל לדעתי הרעיונות הכי טובים יכולים לבוא ממך, אז תשבי כמה דקות לבד עם עצמך, ותחשבי מה את כן יכולה לעשות ורוצה לעשות, תחזרי אליי, ואני אנסה לעזור.. לכוון אותך קצת איך ללכת צעד קדימה, לחזק אותך ולתת לך כוחות ואמונה שאת מסוגלת.. בסדר ? אני פה מחכה לתשובה שלך.. אביב.

26/06/2001 | 19:20 | מאת: אפרת

אביבוש תודה: א. אני כן יודעת מה הבעייה שלי זה לא שלא , אני יודעת ש... אני מתייחסת בקרירות לאנשים ואז אנשים לא מתיחסים יפה אליי חושבים אני סנובית ומתרחקים ממני ואני מתחילה להיות סגורה בתוכי ואז מרגישה שלא אוהבים אותי ואז הכול נוצר . לשנות אני נסיתי לא יצלחתי להתיחס אליהם אחרת אני לא מצליחה אני פגועה מדי כדי להפתח כמו כולם קשה לי ולא רק שקשה אין לי תבטחון ניסיתי וניסיתי וניסיתי אבל שום דבר לא הולך אביב: את, באמת מאמינה שיש עוד אנשים במצבי? או לא? ובאמת את היית כמוני או שאת רק מנסה להרגיע אותי? את באמת חמודה..... את יודעת?!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית