סופשבוע נעים
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי חמודות שלי והי אודי, אתמול הייתה אצלי התרסקות גדולה, אבל תרופות ושינה ויום חדש. כעת אני במצב יחסית בסדר. נקווה. דרישת שלום, סוריקטה
היי סוריק יקרה, קראתי את מה שכתבת...מממ מעניין בקשר לכאבי הגוף, אכן אני צריכה לשחרר, קצת לתת לעצמי חמלה עצמית..אני קשה עם עצמי :( הגב שלי כואב תמידית, לעיתים יותר לעיתים פחות, פיזיותרפיה שחיה ותרגילים עוזרים מעט. לגבי הפרפרים את ממש צודקת..טוואי המשי הכי קל לגידול בגלל זה מגדלים את המסכן :( אז גינה מזמנת פרפרים התחלתי אבל המצב הנפשי שלי קצת קלקל והגינה הוזנחה לצערי. שנה הבאה אתחיל שוב..אולי. מקווה שהחג עבר בנעימים.