אודי וכולכם אנשים יקרים!!!
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי לכם, אין לי כל כך מה לומר לכם.. בחוויה אני מחוץ לאטמוספירה הפנימית והחיצונית.. כן מבקשת לאחל לכם חג שמח. לפני שבן זוגי נפרד מהעולם זה היה החג האהוב עלי מבין כל החגים. (גם את חנוכה מאוד אהבתי) חג שעבורי היה בו שילוב של טבע, רוח וקבלת האחר (אולי גם 'האחר' שבנו או כפי שיונג קרא לזה -הצל) היום אני הייתי מבקשת להיות כבר אחרי החג שלכם, במבי
במבי מותק שלי, שולחת המון חיבוקים, יקירתי. ולבבות. כשהודעתי תופיע - כבר יהיה אחרי החג. באהבה, סוריקטה