RE: אודי וכולם.... משהו מוזר כשלבד
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מיכלי מאמי לדעתי הצברות של המון דברים ביחד גם רגשות לא פתורים רגשות שלא משלימים איתם שלא עיבדת אותם עד הסוף אחרי הכל מדובר בהרגשה שלך של שבר וזה נפשי כן מתוקה המצב קצת מורכב וגם הדאגות לא מעטות שמחה שתלכי לטיפול אחרי הכל רק יעזור לך לעשות סדר במחשבות וברגשות ואולי גם להתאמת עם דברים שאת לא מוכנה עדיין להתמודד איתם אשמח אם תעדכני אייך היה בטיפול מאחלת לך שתצליחי לשים הכל במקום הנכון חטולית
תודה חטולית..הרבה דברים לא מובנים לי. כאילו נסתרים ממני...כאילו אין לי מושג ממש מה...מוזרכי כברעבדתי דברים פעם ועכשיו שוב...