RE: אודי.וכולן........שירה יקרה.........................
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שירה אהובה לעולם לא נישאר במצב הקיים זה רק ענין של זמן עד שהכל יתחיל להשתפר מבינה אותך מאוד על כל רגשותייך גמני נמצאת במקום הזה לצערי גם הדימוי העצמי שלי כמוך נמוך עד הרצפה מבינה היטב מה זה אומר שנמצאת שם רק כדי למלא צרכים של אחרים וכל הכאב והכעס עולים ומציפים אך אני עדיין לא איבדתי את התקווה שדברים טובים יותר עוד יתרחשו התקווה היא הדבר האחרון שמוותרים עליו שולחת לך חיבוק עם מתאים חטולית
מצטרפת אזכיר את הפתגם שאומץ בשלל שפות - "התקווה מתה אחרונה". גם חושבת שריצוי האחרים תפקידו, בין השאר, להסתיר את החלקים הפחות חביבים שלנו, פן לא יאהבו אותנו באופן שלם. וסביר שמשולבת בכך גם תחושת אשמה. אולי. איתך, סוריקטה
תודה על החיבוק והמילים הטובות