יום הזכרון עוד יום קשה .....
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב לכולן עוד יום קשה מחכה לנו לזכור את כל הנופלים במערכות ישראל הממשלה הזו לא נותנת לנו מנוח ואני שואלת עד מתי...עד מתי עוד יהרגו הילדים החילים שלנו מתי נראה לזה סוף ! עצוב וכואב כל כך כמה עוד אפשר להכיל? ומהכאב הזה שקשה לקום מתחלף ליום של שמחה האומנם? כן יש לנו מדינה שנרכשת בדם ...הדם של הילדים הצעירים התמימים הנאצלים שבמותם משאירים לנו צוואה לא כתובה להמשיך הלאה עד איפה ? לא מבינה את פשר המלחמה הזו שגורמת לחיילים שלנו להתבוסס בדמם ואין עיסקה והשבויים שלנו עדיין לא חזרו מרכינה ראש בכאב גדול מנשוא לזכרם של כל הנופלים חטולית
אתך יקרה מאוד מובנת התחושה
כשאין מילים פשוט מצטרפת למילים שלך. קשה, בשורות טובות🥰 יום עצמאות שמח כמה שניתן.
הי חטולית, יום זיכרון קשה, עם הרבה מאוד חללים ונפגעים חדשים ש'הצטרפו' למשפחת השכול. אודי