שאלה על ויאפקס ותופעות לוואי
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני נוטלת כבר שנה ויאפקס 150 מ"ג כדור ביום בגלל התקפי חרדה, עד כה מרגישה שמאוד עוזר ולא היו תופעות לוואי. לפני כ-3 חודשים ממש עם תחילת המלחמה, התחילה לי עצירות וקושי רב ביציאות, משהו שלא קרה לי לפני וגם לא שיניתי הרגלי אכילה או ספורט שעלולים לגרום לכך. האם יכול להיות שזו תופעת לוואי מהויאפקס? למרות שעבר כ"כ הרבה זמן מאז שהתחלתי לקחת אותו?
שלום ליר, איני רופא ולא מהווה סמכות בנושא התרופתי. אבל יש עוד אפשרות - יתכן שהעצירות קשורה לתגובה רגשית שקשורה למלחמה ולא דווקא לתרופה (שאותה נטלת גם 9 חודשים קודם ללא תגובה כזו). אודי