אני לא מבינה למה היא לא מתייחסת אליי
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי אודי אני הולכת לשיעור מסוים בתורה עם רבנית ותמיד יוצא שרק בעלת הבית שאצלה הוא נערך נמצאת ואני והרבנית אז תמיד שהרבנית מעבירה את השיעור היא בקושי מסתכלת עליי וכל השיעור מיתבסס על בעלת הבית שהיא חמש שנים מעליי משהו כזה בגיל. אני ממש נעלבת הרבנית בקושי מתייחסת אליי וכל הדוגמאות שהיא מביאה מיתבססות על הבחורה השנייה אני חושבת שאני לא בקטע
את יכולה אולי לומר לה מה את מרגישה או לשאול, או להתחיל ביזמה של התייחסות אליה והבעת המשאלה, או איכשהו להשתתף באופן אקטיבי. יהיה לך אומץ? סוריקטה