היום היה יום ממש קשה לא רק עם ההרוגים
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
את הידיעה הזו שמעתי רק אחרי הצהרים יום שלם הייתי בקופת חולים אמש הייתי בביקור רופא מצבי הבריאותי ממש מדרדר ומה כבר יכול רופא לתת חוץ מאנטיביוטיקה ? הדלקות שלי עלו ברמות גבוהות ואני אפילו מתביישת לכתוב מה הן נמאס לי מהכל רוצה רק למצוא פינה ששם כבר לא כואב לייייי מחר בערב ערב טו בשבט הילדים מגיעים לא יודעת אייך אעמוד על הרגלים להכין את הסעודה והפסיכיאטר שלי חלה בקורטנה אין גם עם מי לדבר טו בשבט שמח לכולם חטולית
הי חטולית, כאבים מבאסים בתחומים רבים. אבל היי, הזכרת את ט"ו בשבט, ועל אף שממש קשה - זהו מועד שבימים אחרים הייתי אומרת עליו שהוא ממש חמוד. יש בו גם ניצנים של התחלות חדשות ומוקדמות בטבע. בריאות ככל הניתן, סוריקטה
הי חטולית, אכן נשמע יום קשה במיוחד. אבל כמו שאמרה סוריקטה - יש גם טו בשבט שהוא די סבבה. חג שמח, אודי