האם זה אפשרי בכלאני מרגיש טיפשה איך אני יכולה לעלות את הציונים שלי
דיון מתוך פורום פסיכולוגיה קלינית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני לומדת הרבה למבחנים עושה המון שעורי בית ומלא פעמיים אני נכשלת מה אני יכולה לעשות לא ללמד בכלל ? אני רוצה להגיע למקצוע תכנות איך אני יעשה את זה אם כאלה ציונים
שלום לך, הכישלון יכול להיות עדות לזה שאת טיפשה (אפשרות לא טובה) ויכול להיות אתגר (אפשרות עדיפה). העלייתי לטיקטוק סדרת פרקים קצרים שנקראים 'פסיכולוגיה בדקה' שמדברת בדיוק על הנושא הזה (ב-9 הפרקים הראשונים). מוזמנת לחפש וליישם את ההמלצות. אודי