שרה ( ג'קי- יש פה עוד סיפור קטן...)

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

14/06/2001 | 10:28 | מאת: בילי

מה שלומך?. לא קראתי אתמול מה קורה איתך . הצלחת להחזיק מעמד בלי להקיא ? ( לסמן עוד סמיילי בלוח ?) תודה על המתכון . את חושבת שהוא יכול להתאים בתור עוגת יומולדת?( אני מזכירה - בעוד 11 יום הבן שלי יהיה בן שנתיים ). לשאלתך- אני יכולה לתת סידור עבודה למישהו אחר , אבל רציתי קודם כל לדבר עם האחראית ולהסביר לה את המצב שבו אני נמצאת , כדי שאני אוכל להרגיש חופשיה אם פתאום יחזור לי איזשהו התקף חרדה , ואני ארגיש צורך ללכת משם. שלא יחשבו שאני משחקת איתם משחקים. אף אחד בעבודה לא יודע עדיין מה קורה לי , אז רציתי קודם להסביר , ולראות שזה בסדר מבחינתם, כי אחרת אין טעם שאני אחזור. נזכרתי בעוד משהו שמרגיז אותי אצל הבחורה (היי, שמתם לב שכבר לא כתבתי "חברה" ) הזאת- כשקיבלנו משכורות והיא ראתה שלי שילמו יותר על יום מסוים שבו היינו בהדרכה , היא הלכה להתלונן שלא שילמו לה מספיק (למרות שלא ידענו כמה אמורים לשלם) , ושלי הם נתנו יותר. מה שיכול היה להיות זה שטעו דווקא אצלי , ולא אצלה. אולי נתנו לי יותר בטעות , אז למה ללכת ולדווח על זה??? זה קרה גם בקשר לתשלום הנסיעות , וגם בקשר לחישוב השעות... אני חושבת שכבר הצלחתם לקלוט את הטיפוס.

14/06/2001 | 10:45 | מאת: שרה

בילי, המתכון לעוגה יכול להיות מצויין בשביל עוגת יום הולדת. אני טורפת בבית את מה שנשאר... עוד סמיילי לטבלה ... הייתי אצל הפסיכולוגית שליהיום ודיברתי איתה על האפשרות שאולי אמא שלי רוצה לדבר איתה. אמא שלי שאלה אותי שבוע שעבר אם אני רוצה שהיא תדבר עם הפסיכולוגית שלי. אני חושבת שזה רצוי כי בסך הכל אין להם מושג מה קורה איתי. אני עדיין לא מסוגלת לדבר איתה על המחלה. אולי זה יקל עליה במידה מסימת. מה שלומך?

14/06/2001 | 18:14 | מאת: Jacki

היי חמודות ! ! ! אוקיי, הבנתי את האופי של ה"בחורה" הזו (זהנשמע יותר טוב ככה-מרוחק כזה). אתן אוהבות לאפות דברים? אני מפחדת... לבילי-תודה שזכרת לענות לי.בטח ראית שעניתי לך שם. לשרה-אני חושבת שזה יהיה טוב אם הפסיכולוגית שלך תדבר עם הורייך, במיוחד אם הם לא יודעים על המצב. כמה זמן אמרת שאת מטופלת? המטפלת שלך טובה? אז כמה ימים את כבר לא הקאת? (אין לי זיכרון טוב) אחותי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני גאה בך משהו פ-ח-ד !!!!!!!!!!!!!!! עלי והצליחי!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית