לכל נוגדי הדכאון המקסימים....

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

13/06/2001 | 20:41 | מאת: אליאן

ממי להתחיל? קודם כל תודה על ההתייחסות לשאלה שלי ! האמת היא שכשראיתי את כל הענפים בעץ ישר חייכתי.... אני אבדוק בכל זאת את העניין של הילדה... למען הסר ספק ! מה גם שכל הזמן אמרתי למורה שלה שאני חושבת שיש בעיה אבל היא אמרה שהכל בסדר. ולפני יומים היא נזכרת להגיד לי שצריך לבדוק את עניין הכתיבה. ואני אמרתי לה "אבל כל השנה שאלתי אותך מספר פעמים ? ואמרתי לך שנראה שיש בעיה ואמרת שלא" אבל מה אני באה אליה בטענות ? הייתי צריכה לבדוק בכל מקרה. הרי יש לי נסיון רב עם מערכת החינוך. אביב, מי כתב את השיר הזה? ורחל לגבי הבת שלי... היא לא דומה לאף אחד . היא ילדה מדהימה ביותר מאז שהיא נולדה. מעניין שממש היום ראיתי בפעם המיליון את סרט הלידה שלה ושל אחיה... משהו! ודניאל, באמת אין לי אחים ותמיד רציתי. אז אולי אני אאמץ אותך ? מה אתה אומר? ושרה תודה שענית וגם אתה יודהל'ה... איש הגשם אגב רחל,שלחתי לך מייל בבוקר,בטוחה שלא הגיע?.

13/06/2001 | 20:53 | מאת: אביב

היי אליאן, את השיר כתב יהונתן גפן, אם אני לא טועה.. התלבש לי עלייך בימים האחרונים.. שיהיה לילה טוב וחלומות נעימים לך ולכולם.. שלך אוהבת אביב.

14/06/2001 | 00:46 | מאת: אורה

אליאן יקרה כתבתי לך התיחסות למטה בעמ' 266 בהתייחס להתכתבות קטנה שלך ושל רחל קראת? מה דעתך? אביב? שאלת איפה אני בחלום אני בעמדה הקבועה שלי בכל קבוצה חברתית. איך קוראים למשקה הטעים הזה "אאוט סיידר" אני טעימה ולפעמים אהובה אבל תמיד מצליחה להוציא עצמי החוצה תמיד עם חצי רגל בחוץ וחצי בפנים גם שם, כולכם עסוקים ונפגשים ושמחים ואני מחוייכת ומאושרת (באמת) אבל איפה שהוא בצד, עם מבט מלמעלה איזה שאלה מדהימה שאלת כאילו אני לא חושבת שיש לי מקום במרכז הקבוצה תמיד אני מרגישה שיש אנשים שצריכים את המקום הזה יותר לילה טוב וחלומות פז

14/06/2001 | 03:19 | מאת: דניאל

היי אליאן אשה מצחיקה...עם פנים עצובות...זה מה שאני רואה אותך לנגד עייני...לא סיפרת עם מי ראית את סרט הלידה?איתו?או שהאידיליה נגמרה מזמן.... כן הייתי מת שמישהו ייקח אותי את דניאל הקטן ויאמץ אותו לחיקייו ולו רק בשביל........................................................................................................ לטיפה אחת קטנה. כרגע יש לי חברה מאד מאד טובה, אוליי בסוף נקים לנו פה משפחה? אם כי אני מרגיש כך מזמן. דניאל

14/06/2001 | 07:42 | מאת: אליאן

היי הפנים שלי תמיד מחייכות....זה הנצחון הקטן והסודי שלי. תשאל את אביב... קבל ממני חיבוק דב ! כזה שלא יתן לך לצאת ממנו... גם אם תשתולל ותצעק . אבל כזה שגם יתן לך מקום להרגיש בטוח ואהוב ולא משנה מה.... כזה כמו שאביב ורחל יודעות לתת !!! ואני חושבת שנוצרה כאן משפחה וכל פעם הדברים משתנים לפי הצורך... שיהיה לך יום מקסים ומצחיק אחי... :-) אגב את הסרט ראיתי עם חברה. והאידיליה ? מה זה ? יש חיה כזו? לא ידעתי .

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית