לאליאן-אגדה אינדיאנית עתיקה

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

10/06/2001 | 21:32 | מאת: רחל

סתם, סתם........ מה שלומך? לא הצלחתי להגיע כל היום למחשב, ואני מתה מעייפות. קנינו בשבוע הספר את הספר של נורית זרחי- אם אמא שלי לא יכולה לאהוב אותי, מי כבר בעולם כולו יצליח בזה וישר חשבתי עלייך. זה כזה ספר חבוב....... בהזדמנות אני אצטט לך קצת קטעים מתוכו. אני הולכת לישון. שיהיה לך לילה קסום וטוב, והמון חלומות נעימים- עדינים ומדהימים כמו אגדה אינדיאנית. לילה טוב.

11/06/2001 | 06:25 | מאת: אליאן

למה היא לא כתבה גם ספר, אם אבא שלי לא.....:-( נושא הקיפוח והאפליה תמיד עניין אותי.... :-) בכל אופן, אני חושבת שאלך היום לחנות ואציץ בספר... ואגב, בשבילך יש לי אגדה סינית.... שמספרת.... על אדם שרצה .... טוב,בהזדמנות אחרת אספר לך... הלילה בסביבות שתיים אני חושבת... הבת הגיעה למיטה שלי,אמרתי לה לחזור למיטתה והיא משכה בכתפיה והמשיכה לעמוד. ואז כאילו ששוב נרדמתי... והיא נכנסה לידי ושכבה בשקט... ואז...מי יכול להתנגד ? חיבקתי אותה והרגשתי הכי מאושרת בעולם...ואז כמובן גם הבן הקטן הגיע... אבל הוא לא שואל הוא פשוט נכנס כמו אומר אני כאן וזהו. וגם אותו חיבקתי ואז נרדמתי שוב,כמו תינוק. הם מתעוררים בלילה ורוצים את אימא... טוב,כולם רוצים את אימא... מודה ! לא מסוגלת לעמוד בזה ולשלוח אותם חזרה... גם אצלך ,הבנות מגיעות לביקור כזה? שיהיה לך יום אינדיאני :-)

11/06/2001 | 08:16 | מאת: רחל

איזה כיף לישון עם כולם במיטה... היתה לנו תקופה כזו, אבל הפסקנו כי הרגשתי שאני לא ישנה מספיק, הבנות בעטו אחת בשניה והתגלגלו מצד לצד. בעלי נטש ראשון, אני אחריו, ובסוף החלטנו שהכי טוב שכל אחד ישן במיטה שלו. את זוכרת שפעם, בתחילת שנות השמונים, היה איפור לפנים שנקרא אדמה אינדיאנית? איזה דברים מגעילים מיצרים במיוחד לנשים, ומשכנעים אותם שזה הכי הכי......... אני חייבת לטוס לעבודה. לספר של נורית זרחי יש סוף טוב............ יום נעים.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית