לשרה- חיזוקים ,ולאביב - תשובות

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

10/06/2001 | 18:56 | מאת: בילי

שרה- אני מקווה שהיום את מרגישה יותר טוב. אל תתייאשי . גם אם הקאת אתמול , זה לא אומר שזה מה שיקרה היום או מחר או בכלל... פעם מועדים , ופעם מצליחים . את לא חייבת לספר לאף אחד שום דבר ממה שקורה לך , אם את לא רוצה. תעשי רק מה שטוב לך ! וככה גם תקלי על עצמך עומס ריגשי מיותר. שולחת לך הרבה הרבה חיזוקים , חיבוקים וכוחות להמשיך הלאה... אביב- עוד לא חזרתי לעבודה. אני עובדת במקום שצריך לקבוע שבוע מראש משמרות. אז מכוון שבשבוע שעבר עוד לא הרגשתי מוכנה , אז עוד לא קבעתי. ומה השבוע ?? קשה לי להגיד . הקושקוש שלי שוב חולה (הקאות , שילשולים , חום ) , ואת כבר יודעת מה זה עושה לי... למרות שאני לא בלחץ אטומי כמו בפעם הקודמת . ההרגשה הרעה שלי היום היא (לדעתי- ודעתי היא הקובעת ,לא?) בגלל שלא ישנתי בלילה.שוב , בגלל הילד הוא ממש סבל מכאבי בטן אז הייתי ערה יחד איתו מאחת וחצי עד חמש לפנות בוקר. (איך אני אוהבת את השקט של הלילה.....). אז מחר (בהנחה שהיום כולנו נישפך מעייפות ) , אני מקווה להתאפס קצת. ומה שלומך? ומה קורה היום בין שמונה לאחד עשרה? (את לא חייבת לספר , סתם סקרנות...) שלכן בילי

10/06/2001 | 22:21 | מאת: שרה

בילי, במה את כעקרון עובדת? לא נעים חהיות ערים כל הלילה בגלל שהילד חולה. אני מקווה בשבילך ובישבילו שזה יעבור מהר. ומה שלומך את? רק רציתי לומר, הים לא הקאתי.

11/06/2001 | 07:58 | מאת: אביב

היי בילי מתוקה, לפעמים צריך לאזור את האומץ הראשוני ופשוט לצלוח לעבר המטרה. להחליט שעושים את זה וללכת על זה ולקבוע, כדי שאי אפשר יהיה להתחרט. אז, אם חשוב לך ואם את מרגישה שאת מוכנה, אבל רק אם זה באמת ככה, אז תאספי כוחות, תתקשרי ותקבעי משמרות, אחר כך כבר אי אפשר להתחרט, אז פשוט הולכים, וזה יוצא מצוין, ובאמת עוברים מכשול אחד בדרך, ומרגישים מחוזקים ומרגישים שהצלחנו לעשות את זה ומתקדמים הלאה. מסכן, הקושקוש, מה קורה לו בזמן האחרון ? כל הזמן חולה... ככה זה ילדים, נדבקים מאחרים ומדביקים הלאה. והלילה השקט, זה אחד הדברים הכי טובים לאורך היממה, אפשר באמת אז בחושך באפילה לארגן קצת את המחשבות והדברים, לעשות סדר, ולהרגע... כל זה כמובן אם לא פוחדים מהחושך :-)) ואצלי ? הכל בסדר, מצוין, רק הולך ומשתפר. שלך, אביב.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית