לאביב ולאליאן ולשאר בני הבית...

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

10/06/2001 | 09:38 | מאת: אורה

בוקר אור אביב, מה שלומך? האם ההתרחשויות והשיחות בפורום ומחוצה לו מחלישות אותך או שבגדול את בסדר? נורא נחמד הקישורים שהבאת, אכן כיף לפתוח כך את הבוקר מובטלת שכמותי, אפילו עוד לא שתיתי כוס קפה... את בטח כבר בסיגריה השלישית שיהיה יום כיף אליאן- מה נשמע? איך עבר סוף השבוע? בכל מקרה שולחת לך המון חום ואהבה ומחשבות טובות איך אפשר שלא אחרי שאביב פתחה לנו את הבוקר כל כך יפה.

10/06/2001 | 09:46 | מאת: אביב

היי אורה, בוקר טוב, למדתי ממך משהו, מה ?... להביא דברים נחמדים גם... אל דאגה אני בסדר, ואפילו בסדר גמור, וההתרחשויות והשיחות בפורום ומחוצה לו, רק גורמים לי לגלות דברים חדשים על עצמי כל פעם, ורק מוכיחים לי עד כמה אני באמת חזקה, ורוצה לחיות, ולא מוכנה להדרדר שוב, וגם אם צריך לשים קצת גבולות בשביל להגן קצת על עצמי, אני עושה את זה, וגם הצד השני מוכן לקבל את זה, וזה בסדר גמור. ואני באמת מתחזקת מזה. אני במצב מצוין. ואיך את ? איך את מתמודדת עם העובדה, שקמים בבוקר ופתאום אין עבודה ? הכנת את עצמך מספיק טוב לזה, או שאולי זה עוד מוקדם לדעת ? השלב שעוד נהנים מהחופש והבטלה ? שיהיה יום כייפי, אביב.

10/06/2001 | 10:16 | מאת: אורה

אני גם שמחה לגלות שאת חזקה ושקשיים אמיתיים לא מצליחים להפיל אותך למחלה. חזקי ואמצי אכן הגילוי העצמי וההתחברות למקומות חדשים ושונים שלא הכרנו בנו הם החלק היפה והמסקרן יותר של מסע ההחלמה, וברגע שמוצאים מקומות אלו אצלינו קל יותר לאתרם אצל אחרים ולהנות מהם. אני לא ממלאה את תפקידי בפורום היטב ואני מאד שמחה שיש לי עוזרים (? ; האמת היא שכרגע אני לא ממש בלי עבודה הרגע הזה עוד לא הגיע יש לי עדיין חברה לסגור המון התעסקות להיום ולמחר יש לי גם שניים שלושה ראיונות עבודה ו 5 מודעות שגזרתי בסופהשבוע (שבו עבדתי 12 שעות ביום) כך שעדיין לא הגעתי אל הבטלה קצת מפחיד אותי להגיע לרגע בו אין למה לקום בבוקר אבל, מצד שני, תמיד יש למה הפורום הזה למשל חדר כושר, ים אני מאד אופטימית, כמוך שיהיה יום אביבי

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית