מישהי, אביב, אנג'ל, אליאן....

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

09/06/2001 | 16:25 | מאת: שרון

הי, מקווה שלא הדאגתי יותר מדי. מה שלומכן? ולסופרות , איך מתקדמת הספירה? .............. אביבי - אני סקרנית..... מישהי - גם את נעלמת......ויש לי תחושת בטן שזה קשור..........לבטן..........מקווה שאת מצליחה לעבור את הימים גם אם את לא מגיעה לפורום, רוצה שתדעי, שיש רגעים קשים, אבל אחריהם ומתוך מאמצץ אדיר וכוח רצון יוצאים..........מציצים ורואים ואפילו אם רק לרגע הבזק של אור......מחייך........ואולי צלילי מוסיקה.......... אליאן - געגועים ורעב...........איך תהליך ההתקרבות והריחוק.......הדואליות המוזרה ועם זו כלכך מובנת?.........והתרופה?......... אנג'ל - ראיתי שהייתה חגיגת ספירה, אז אומנם באיחור אבל לפחות נוספו עוד ימים בינתיים.......אז........נראה שלמרות הקשיים ומתוך אמונה אפשר , וכדאי..........חבקי ולטפי עצמך כי מגיע לך. ולבסוף ציטוט משיר לכולם/ן כאן הפורום שלעיתים מרגישים כי אנו נלחמים , ונלחמים, ונלחמים............ולא רואים את הסוף........הטוב...........(ולמרות הכוונות לא תמיד יוצא).......אז הוא שם.....תחכו קצת. גם אני מחכה.......... "פעם אמרו לי שהדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות. (משהו כמו הדרך הרצופה באבנים צהובות בקוסם מארץ עוץ) מאז עבר קצת זמן ולמדתי יותר גם על הריצוף וגם על הדרכים גם על הקוסם מארץ עוץ גם על הגיהנום וגם על הכוונות הטובות, והרבה יותר נראה לי שהדרך לכוונות הטובות רצופה בגהנום................"

09/06/2001 | 17:11 | מאת: אביב

היי שרון, סקרנית.... לגבי מה ? ממש לא הבנתי, סליחה, אבל אני מחייכת משום מה, אז אולי זה משהו טוב. בכל מקרה אולי תמקדי אותי במה שהתכוונת אליו. ולגבי הספירה הכל בסדר, נמשך ותקין - מחר יהיה כבר 110. ואצלך ? כן, אני כבר יודעת... עסוקה... שתיהיה שבת שלום, שלך אביב.

09/06/2001 | 17:52 | מאת: Angel

תודה. ותודה על העצה מהיום. מה דעתך בכלל? זה צעד טוב,נכון? צעד של חזרה לחיים... למרות שבטח משהו ישתבש או שאני אוכיח כמה אני טיפשה...

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית