לאליאן !!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

28/05/2001 | 22:30 | מאת: אביב

אליאן נשמה שלי, איפה נעלמת לי בימים האחרונים ? עסוקה באי.סי.קיו עם שרון כל הזמן ? אני מרגישה קצת מוזנחת ונטושה... :-( אולי תצטרפי אלי ואל טלי לסיגריה ? או שלפחות תעדכני מה קורה איתך ? שלך אביב.

28/05/2001 | 22:44 | מאת: אליאן

היי חמודה, מה שלומך? קודם כל אל תרגישי מוזנחת ונטושה ! יש לך המון ת'לפים מקום אצלי... אתמול באמת דיברתי עם שרון באיי,סי,קיו... וראיתי אגב שיצרת קשר איתי או שנדמה לי? שלחתי לטלי הודעה בדף הקודם... לגבי ההפתעה שהכינו לי, תקראי גם את ! אצלי הכל מוטרף... הבן משגע אותי, לא מניח לי. הוא כמו צל אחרי ואני לא יכולה לשמוע אותו יותר ! אני כבר מאבדת שליטה ומדברת אליו לא יפה. התחננתי אליו שיניח לי לכמה דקות, שקשה לי ואני רוצה קצת שקט... אבל לא הוא בא אחרי לכל מקום ולא מפסיק לדבר,לבכות,לקלל ולריב. ואין לי יותר כוחות אליו. אילו רק היה אפשר שמישהו יקח אותו לכמה שעות... והקטנים כל הזמן מחקים אותו ... ובעלי,היום הרים כיסא ורצה לזרוק בכאילו... והוא מחקה אותו כל הזמן ומעצבן אותו. בקיצור בית משוגעים. אני רק מקווה להחזיק מעמד לפחות עד ספטמבר... זהו פחות או יותר.. עכשיו אני מדליקה סיגריה...

28/05/2001 | 22:55 | מאת: אביב

יש !!! את פה. טוב, אז קודם כל גם אני אדליק סיגריה... ועכשיו גם אתייחס - איזה מזל, חשבתי שאת כועסת עלי, שלא הייתי פה איזה יום ורבע... פשוט הייתי נורא עסוקה, וגם לא היה לי כל כך קל, אבל עכשיו התאוששתי פחות או יותר וחזרתי... לגבי ההפתעה, קראתי, ולי דווקא יש רעיון. בעלך כנראה מתחיל להבין שאם הוא לא יתאמץ הוא יאבד אותך. והוא רואה שלא ממש כדאי לו, כי את בן אדם מקסים וטוב לב וראוי להערכה, אז הוא רוצה להיות איתך, ולהראות לך שאת חשובה לו, שמשמעותי בעיניו יום ההולדת שלך, ושהוא לא הולך לפספס אותו או אותך... תחשבי על זה... ובקשר לילד, זה בטח החג, כל הימים האלה בבית והחום הזוועתי הזה משגעים אותם ואותנו גם יחד. בקרוב יחזור לבית ספר, והשרב ישבר, ובתקוה ירד קצת הלחץ... ובית המשוגעים ירגע... שלך, אביב.

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית