חלום רע מאד..................

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

10/01/2018 | 09:32 | מאת: דינה

שלום, אני בת 36 רווקה להורים גרושים(אחרי טיפול של כמה שנים ולפתור עניין הזוגיות,חוויות קשות בין ההורים עד לפני כמה שנים..) אני בדרך כלל לא זוכרת חלומות! בחלום ראיתי את (נורא קשה לי לכתוב זאת)שני ההורים שלי ערומים שניה אחרי שסיימו קיום יחסי המין ..יחסים בכפיה ורואים שאמא מתנגדת וקשה לה ולא רוצה ..רואים שזה אונס !! ואני עומדת ורואים אותי אבל לא יכולה לעזור לאמא בכלום!מחזה כואב ודוחה וקשה . לא חשבתי לעולם שאראה אותם בסיטואציה כזו!אמא חייתה עם אבא מחוסר ברירה כי הכריחו אותי להתחתן !והביאה לעלולם 5 ילדים נפלאים .. רוצה להבין מה המסר כאן ולמה אני ראיתי אותם ככה ?? אשמח להסבר.. תודה !

שלום דינה, החלום הוא תוצר של החלקים הלא מודעים בנפש ועובר אי אילו תהליכים מסווים כך שלא ניתן לדעת את משמעותו מבלי להכירך ולשמוע ממך את האסוציאציות לחלום. נקודת פתיחה יכולה להיות ההרגשה שלך בחלום. המסר יתחיל משם. מה הרגשת? אודי

11/01/2018 | 14:43 | מאת: דינה

הרגשתי כעס כאב גועל חוסר אונים שלא יכולתי לעזור לאמא.. בנוסף יש לי כנראה עדיין חרדה מקשר זוגי ,עם כל הרצון ועשרות דייטים לא מצליחה עדיין למצוא אותו !(חוויתי המון אלימות מילולית בין שני ההורים למשל כמעט 20 שנים)מה ההמלצה שלך או כיוון על טיפול מסויים ? אשמח לעזרה !

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית