פדופיליות.........אנא הקשיבו לי !!!!!!!!!!

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

24/05/2001 | 01:30 | מאת: אלמוני

אני בחור בן 18 והומוסקסואל שרשם בעמוד 229 שנמשך לילד בן 10. למומחים שהחליטו להתייחס להודעתי ולבחורה שאמרה שהינה מזועזעת ושלטענתה אני חייב לעבור סירוס שלום רב. אתייחס קודם לבחורה. בחורה יקרה. אינך מכירה אותי ואינך מסוגלת לתאר לעצמך מהי ההרגשה להיות כל כך שונה מבחינה חברתית. ( את וכמובן המומחים יכולים לבדוק את עמוד 176 בהודעתי תחת הכותרת : "לפסיכולוגים !!!!!!! עיזרו לי !!!!!!!!!!!!!!! ) אני במצב נפשי קשה מאוד בגלל היותי הומוסקסואל ולא מבחירה !!!!! אני אדם טוב, יפה נפש, משכיל ובעל מוסר גבוה והכי חשוב - בעל מצפון חזק ובריא. לעולם - אבל לעולם לא אגע בילד. אני מעדיף להתאבד מאשר לפגוע בילד ולהרוס את חייו ואני מגנה כל סוטה ועבריין מין אשר נוגע בילדים והורס את חייהם. זה דבר פסול ביותר וטוען בדיוק כמוך שעבריינים כאלה יש לסרס - שכן איבר מינם הוא כלי נישקם. אך אני אינני כזה. נכון, יש לי בעיה. אני בעל יצרים מיניים לא נורמליים בתור היותי הומוסקסואל וכמובן בתור אדם שנמשך לבנים צעירים, אך אינני עבריין מין. לא נגעתי, לא נוגע ולא אגע בילדים. זה מנוגד בהחלט למצפוני ולהיותי אדם הומני ושקול בעל מוסר בריא. אתם צריכים להבין שרגש לא ניתן לכבוש. יצרים כן, אך רגשות לא. פניתי לפורום לא בגלל שיש לי בעיה שאיני שולט בה ושעליי לקבל טיפול נפשי. בכלל לא. אני אדם טוב, חף מפשע ולא מהווה לחברה שום סכנה. פניתי למומחים כי יש לי בעיה. אני נמשך לצעירים וזה פסול. לא אגע לעולם בילדים, אך עם זאת אני מעוניין לנטרל את הרגש הזה - את המשיכה הזו. אז בבקשה בחורה. הביני אותי. אל תשלחי אותי לסירוס כי אינני פושע. אני אדם בדיוק כמוך שהמגרעה שלו היא נטייה מינית. אני תלמיד תיכון בצפון הארץ ואף עושה בייביסיטר למשפחות רבות. אני אדם אהוד על הורים כי הם יודעים שניתן לסמוך עליי. אני אפילו מחליף חיתולים לתינוקות בני שנה ומעולם לא חשתי דחף מיני כלשהו לתינוק !!!!!!!!!!!!! (אפילו לפני שעה חזרתי מבייביסיטר) אני מטפל בילדים קטנים טוב יותר מהרבה אנשים ואפילו אולי יותר טוב מהבחורה המזועזעת. אך כנראה שיש לי בעיה מסויימת לילדים צעירים שעליי לפתור. אני רוצה לפתור את בעיה זו כי אינה נורמלית ואף פסולה. אנא עיזרו לי. התשובות שאתם, המומחים הענקתם לי לא מספקות אותי. אשמח אם תוכלו למקד את עזרתכם. היו יותר ברורים בעצתכם גם אם התשובה לא תמצא חן בעיני. תודה וסליחה אם פגעתי במישהו בהתבטאויותיי. אני בסה''כ רוצה חיים נורמליים.

לקריאה נוספת והעמקה
24/05/2001 | 01:59 | מאת: אלמוני

שלום לך סתם שאלה שעלתה לי בראש אנא אל תיעלב או משהו , האם הרגשות שאתה מדבר או מיתחבר עליהן הן רגשות לילד הקטן שבך , ,האם כשאתה רואה צעיר מציפים אותך רגשות בלתי נישלטים, כי דמותך הזכה והטהורה עולה מתוכן. ובא לך לאהב אותו , אם כן טיפול פסיכולוגי יוכל לעזור . אם לא , יש תרופות היום שעוזרות לדלל מחשבות לסנן אותן ולהשאיר את המח פנוי לשאר מהלכי החיים .לך וזה גם מצריך יעוץ .. אל תזניח .

24/05/2001 | 06:47 | מאת: ד"ר יוסי אברהם

הרבה "יישר כח" על העוצמות הרגשיות שלך, ועל פתיחותך! לשאלתך: יש סיכוי סביר לשינוי אוריאנטציה מינית, ודרכי התנהגות מינית, אצל מי שעובר טיפול. פנה למרפאות מתמחות בנושא (בעיות מין), כמו בבי"ח איכילוב, ובבי"ח הלל יפה בחדרה, או למרפאה בתחום הזה של קופ"ח באזור חיפה. יש עוד מרפאות, בבתי חולים אחרים.

24/05/2001 | 18:57 | מאת: adi

אלמוני יקר, חבל מאוד שאותה בחורה לא ראתה את המשפט שאתה אומר: "אני נמשך אל הילד אבל לעולם לא אגע בו." עדי

24/05/2001 | 23:34 | מאת: בחורה

לאלמוני, אני כותבת לך ברגשות מעורבים... אני מאד רוצה להאמין לך שבאמת לא תעיז ואם זה אכן כך אזי שאני מתנצלת על דבריי ! לקחת אותי שלושים שנה אחורה... אתה יודע...שכן...בייביסיטר... מקרב אותי אליו... מוריד את מכנסיי... נער בן 17 וזה היה מפחיד ואף אחד לא ידע ולא הרגיש. תטפל בעצמך, באמת!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית