לכולם-הסבר

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

21/05/2001 | 17:15 | מאת: Angel

רציתי להחליף את הכינוי רציתי להשתמש תקופה בשניהם במקביל עד שאני אעלים את אנג'ל לא התכוונתי להסתיר את זהותי מכם,אני יודעת שאתם הייתי מזהים התכוונתי להעלים את זהותי מאותם מטרידים שסגנון כתיבה הוא לא בדיוק דבר שהם יעשו לו אנליזה נכונה. אתמול בעץ הופיע הכינוי no-name שאלתי שאלה על הנהיגה ופחדתי להיות לצחוק,לכן החלפתי את הכינוי.מדובר בבעיה שהיא כואבת לי ,אם כמה שהיא קטנה, ונראה לי מבייש פשוט להעלותה בשמי. אני הוטרדתי אתמול בערב.אני ולא אחרת כאן.חדרו לי לפרטיות, הפחידו אותי,גרמו להרגיש מטורפת לרגע ולקח לי זמן להבין מה בעצם קרה ואיך זה נעשה(אבל הבנתי). לקח לי הרבה זמן להתקלף כאן ולאחר הנסיון המר- אני מתגעגעת לקליפה. לא התכוונתי לחשוף אף אחת.שמי נחשף כאן בעבר ואני החלטתי לא לעשות "רעש" כדי לא למשוך להודעתה של אביב אנשים,וכך להחשף. לו רציתי לחשוף אותה-הייתי עושה זאת אז. עובדה שלא עשיתי. בבקשה התייחסו אלי כשווה בין שווים.גם לי אכפת לא להחשף,גם אני לא לוקחת כרוז ומכריזה על הבעיות שלי.למען האמת,איש מלבדכם לא יודע על הכאב שלי,אף לא הורי. באתי לכאן כדי לחפש בית חם ותומך,לקח לי זמן להפתח ולהקשר,ועכשיו אני מאמינה שכמו בחיים שלי,גם כאן, בבית לא בטוח,בבית מפחיד,בבית לא מאמינים בך. אני לא אתחיל לשכנע. להתנצל כן.כבר התנצלתי.זו היתה טעות אנוש שלא נעשתה בכוונה.אבל אני לא אסכים שייחסו לזה כוונות רעות.אין לי ולא היו לי. (מצטערת אם פספסתי משהו מההודעות שלכם-לא קראתי אותן עדיין מחוסר זמן). אין לי רצון להיות במקום בו אנשים מבוהלים ממני,חושבים שבאתי להרע להם,מכילים בלבם רגשות קשים אלי.במיוחד מפריע לי עניין הרגשות הקשים.מזה יש לי מספיק בביתי הלא וירטואלי. אני באתי להעזר וקצת לעזור כשאפשר.לא באתי לפגוע ולא להפגע.אני אסתדר גם בלי זה. אני אתגעגע אליכם. אוהבת,(את כולם), אנג'ל.

21/05/2001 | 17:24 | מאת: Queen Nothing

לאליאן ומשהי- לא הייתן כאן אף אחד מלבדי ומלבד אביב לא באמת ראתה מה קרה כאן. העץ נמחק. הוא אינינו.

21/05/2001 | 18:26 | מאת: Queen Nothing

זו אנג'ל זה הכינוי אליו רציתי להחליף את אנג'ל כי איזה מישהו אמר שהשם מטומטם

21/05/2001 | 17:32 | מאת: Jacki

כתבתי לך משהו באייסיקיו אנג'ל...... את נורא מעורערת בזמן האחרון.... אני רוצה לשמוע מה איתך....? ממני. אני אוהבת אותך אני חושבת שהבנתי את הודעתך באופן חלקי

21/05/2001 | 18:25 | מאת: Angel

בטח שאהיה מפוחדת אנשים נכנסים לכאן ומקללים אותי,כותבים לי הודעות "תטפלי בעצמך" שולחים לי כל מיני אימיילים בטהובנים ואזמרלדות למינהם עם הטרדות אתמול מישהו חדר לי למחשב והיה כאן עץ שבסופו היתה לי פליטת פה לא מכוונת,מבוהלת שנועדה להתריע לאביב על שימוש באימייל הישן שלה ועכשיו אנשים שלא היו שם בכלל מכנים את מה שקרה שם "מניפולציה רגשית". בבקשה-תבדקו מאין באו ההודעות האילו. יש דרכים לבדוק. גם לי זה כואב. גם לי יש רגשות. גם אני מפחדת פחד מוות ממה שקרה. לא יכולתי לישון אתמול מהמחשבה שמישהו עוקב אחרי ואני רוצה להרגיע -אני לא מפתחת פה פראנויות הכל בר בדיקה זה נכון ,אביב, שאת ראית אימייל של יואב ואני ראיתי את האימייל שלך ואולי קשה להאמין אבל אל תשכחי גם שאת ראית אימייל של יואב וטלי לא ראתה כלום!

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית