פסק זמן - לאנג'ל אביב וכולן.

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

21/05/2001 | 09:43 | מאת: רוז

טוב, אז סערת רוחות יש פה, זו לא סומכת על זו, וההיא חושת בזו, ואחרת חשפה את ההיא, והשלישית שיקרה, והשניה חשבה שזו היא, ו............... תגדנה זה פורום פסיכולוגיה או פורום מריבות? תרדנה מהפורום, תנהלנה שיחת טלפון בריאה אחת ולתמיד, תכעסנה אחת על השניה, תצעקנה, תתפיסנה, ואם בא לכן, תחזורנהכמו בני אדם , גם ככה אתן נכנסות אחת לשניה לעצמות יותר מידי, אז אולי הגיע לעשות פסק זמן? להניח לפורום, ומישהו שרוצה עזרה יכול לקבל אותה, ולא שהשאלה שלו תאבד בין אנג"ל אביב, אנג'ל אביב. וכולי וכולי? וסליחה שהתערבתי, עוד מעט יהיה פה רצח וירטואלי.

21/05/2001 | 10:23 | מאת: אביב

בוקר טוב רוז, לצערי אני חייבת להסכים עם כל מילה. החשדנות, החשיפות, הטעויות, והשקרים, לא יפה ולא במקום. אבל מה לעשות ואי אפשר לדבר בטלפון ? מה לעשות שהענין כל הזמן יורד ועולה, עולה ויורד ? וגם מעניין שלפני כמה דפים, יש יותר מעץ אחד שמלא ברוז-אנג'ל, אנג'ל-רוז, אבל אז זה לא הפריע לך שהשאלות הולכות לאיבוד... אהבתי את רעיון פסק הזמן, הוא שלי, הצעתי אותו כבר לפני הרבה שבועות, רק שזה לא כל כך עובד, וגם זה לצערי. אני יורדת מהפורום, מניחה לו, כמו שביקשת, למרות שאני לא עושה את זה מרצון, אלא מרגישה שזה נכפה עלי בכורח הנסיבות וחבל לי על זה, כי הפורום עם האנשים שבו באמת היה אחד הדברים העיקריים שעזר לי לקחת את עצמי בידיים ולעמוד על שתי רגליים. אבל את צודקת יש כאן גבול אדום שנחצה, גם בעיני. אביב.

21/05/2001 | 12:47 | מאת: רוז

רו אנג'ל, היה עץ כשראיתי שם מישהו שקורא לעזרה, ואף אחד כמעט לא היה במקום, אחר כך עם הדברים המבולבלים התחלתי לבדוק מהה קורה ונדהמתי, זה לא המקום לבלאגן כזה, אפילו את הודית בזה, אין שום דבר נגד שיחות בין שני אנשים, אבל כזה הופך להיות דבר כזה? אני חושבת שמישהו צריך להגיד "פוס" עד כאן אני לא ממשיך את זה, לא מתיחס, לא ממשיך הלאה בחלק הזה, והוא יכול להחליף שם, וחזור בזהות מושאלת חדשה, ואף אחד לא ידע. ורק צריך להיזהר שלא להיגרר אחרי פרובוקציויות, ולא להסגיר את הזהות האמיתית, וזהו. וכל טוב שיהיה לך, תמשיכי לכתוב, אולי תוכלי להוציא פעם ספר. :)

21/05/2001 | 19:05 | מאת: Jacki

זה בדיוק מה שאני חשבתי ולא רציתי לומר, אבל אני חושבת שרוז צודקת........... בהצלחה......

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית