אביב

דיון מתוך פורום  פסיכולוגיה קלינית

17/05/2001 | 10:03 | מאת: בילי

הבעיה שלי כשאני קמה מבוהלת משינה- זה שאני בכלל לא זוכרת שחלמתי חלום רע, וזה משגע אותי ,כי אני לא מבינה למה זה קורה. אבל כמו שאמרתי אני מנסה להתמודד עם זה, ואני בסוף אצליח. ותפסיקי עם הצניעות. מגיעה לך התייחסות. דרך אגב , השיר שלך תלוי לי ליד המיטה .

17/05/2001 | 10:12 | מאת: אביב

בילי !!! אין לי מילים לגבי השיר שתלוי ליד המיטה.. אני פשוט הולכת להתחבא מתחת למיטה... :-) לפעמים גם חולמים ולא זוכרים אבל עדיין מרגישים, אז אל תתני לזה לשגע אותך. לא את כל החלומות אפשר לשחזר, וגם לא תמיד צריך, לא תמיד זה עוזר, ההיפך, לפעמים זה רק מחריף את המצב כשזוכרים. ואני חייבת להוסיף עוד מילה בקשר לאנג'ל - את לא גרמת לה להרגיש יותר רע, היא מרגישה רע ומגעיל בין כה וכה, זה לא משהו שאמרת או שכתבת. אני יודעת כי הייתי שם בעצמי, ולקח לי הרבה זמן להתגבר על התחושה שאמרתי דברים שגרמו לה להרגיש רע יותר, שגרמו לה לפגוע בעצמה יותר ולהזיק לעצמה יותר, והסתובבתי עם זה הרבה זמן, וזה פגע בי אחר כך. שתינו יצאנו פצועות וכואבות מכל הסיפור, ולא הייתי רוצה שזה יקרה לך. כשאת כותבת לה, ותמשיכי לכתוב לה אם בא לך ואם יש לך מה, רק תזהי את המצוקה שלה ואת המצב הקשה שבו היא נמצאת בעצמה, וכל דבר שתגידי יפול על זה, ככה שאל תרגישי אחר כך אשמה. אבל אנג'ל תרגיש יותר רע אם לא תגיבי, מאשר אם תגיבי ותגידי משהו לא במקום. תדעי שזאת היא והמצוקה שלה, ולא דברים שאמרת. ואנג'ל אם את קוראת, הייתי חייבת להגיד את זה, כי אני רוצה גם להגן קצת עלייך, אני בטוחה שאת אוהבת את התגובות מבילי ולא היית רוצה שיפסקו, ואני רוצה לשמור עליה שם גם בשבילך, אבל אם היא תרגיש אשמה בדברים שכתבה, היא לא תוכל לעשות את זה, כי היא תיפגע מעצם העובדה שהרגישה שהעליבה אותך באופן כלשהוא, או שנגעה בנקודות שלא רצית שתיגע, ותפסיק לכתוב, כדי לא להמשיך לפגוע ולהזיק. בכל מקרה סליחה שהתערבתי, אביב.

17/05/2001 | 10:26 | מאת: מיקי

צר לי אביב,אבל אני מאמינה שאת טועה אנג'ל ספגה בשקט את הכל היא לא כתבה סיפורים יפים ומלאי מטאפורות על נפילות עמוקות ותהומות נוראיים שנפתחו בפניה ועל חברות "שסטרו" לה בלי כוונה תוך כדי משחק. את זה את עשית.ואפילו מבלי להסביר את עצמך. מי שרצתה לברוח מכאן מספר פעמים מתוך תחושה של אשמה זו אנג'ל(ואני יודעת-אני מדברת איתה). הצעתי לה מספר פעמים להעיר לך על זה אבל היא לא העזה .היא בכל פעם אמרה לי שהיא חייבת לעזוב את הפורום ,ובכל פעם שהיא חזרה היא אמרה לי שהיא תעיר לך על זה בפעם הבאה שתכתבי. ומעולם לא העזה... קחי לתשומת ליבך...

מנהל פורום פסיכולוגיה קלינית