גלאוקומה סגורת זווית BE- הפסקת טיפול תרופתי
דיון מתוך פורום גלאוקומה - לחץ תוך עיני
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר ברקנא! בהמשך לשאלות הקודמות שלי בפורום זה, הנה עברתי בדיקת OCT השבוע ואחריה בדיקת רופאה. הרופאה המליצה להפסיק באופן מידי את כל הטיפול התרופתי בשתי העיניים. לאחר שאושפזתי עם התקף אלים וחמור של גלאוקומה סגורת זווית בשתי העיניים, עברתי בשתיהן Yag Iridotomy, חזרתי אחרי שבוע עם התקף נוסף בעין שמאל משום שנאמר לי שהטיפול התרופתי ( גם נכתב במכתב השחרור מבית החולים) הוא ל-7 ימים וזאת למרות שהתור לבדיקת הרופא נקבע לשבועיים מאוחר יותר. אני מוטרדת ומודאגת מאוד שהמצב הזה יחזור על עצמו ובשל כך אשמח לקרוא את דעתך. האם זה נכון להפסיק את כל התרופות בבת אחת? ( גלאוטן L, סטרוקדס L, פילוקרפין בשתי העיניים, קוסופט L) תודה רבה מראש
בשלב זה השאלה שלך היא ספציפית מדי עבור פורום אינטרנטי שכזה. אם את לא משוכנעת שהטיפול שמציעים לך מתאים, מציע לך לקבל חוות דעת נוספת ממוחה גלאוקומה.