מפחדת מאוד מטרשת נפוצה

דיון מתוך פורום  טרשת נפוצה - רמב"ם

12/03/2019 | 15:43 | מאת: נעמה

שלום, אני בת 27. אם יש קשר בין הדברים אז אציין שכל חיי אני סובלת מהפרעות חרדה. לפני כ-5 שנים בהמשך לטראומה שחוויתי התחילה לי תופעה של זבובים בעיניים - פלוטרס ואני במעקב. לפני כחודש וחצי, שוב לאחר טראומה שחוויתי קמתי בוקר אחד עם אטימות באוזן ואובחנתי בירידת שמיעה פתאומית, טופלתי בסטרואידים ולאחר כמה ימים הכל הסתדר והשמיעה חזרה להיות תקינה. לפני כמה ימים התחלתי לחוות סחרחורות בשכיבה כאשר אני מפנה את הראש לצד ימין. אבחנו לי סחרחורת שפירה BPPV ולאחר טיפול פיזיותרפיה אחד הסחרחורת נעלמה. עכשיו אני שמה לב שלמרות שאני שמה תחתונית דקה על התחתון, כשאני מחליפה אותה יש כתם של שתן על התחתון. תמיד הייתי הולכת הרבה לשירותים אבל אף פעם לא סבלתי מדליפת שתן. אני כבר ממש לחוצה. אני לא יודעת אם שוב ללכת לבדוק נקודתית את עניין השתן או שאני צריכה כבר ללכת לנוירולוג כי חיבור התסמינים גורמים לי לחשוב שיש לי טרשת נפוצה. אני לא מצליחה לישון בלילה מהחרדות שכל יום אני אקום ומשהו אחר בגוף שלי ייפגע. האם התסמינים באמת מתאימים למחלה? ראיתי שיש תור לנוירולוג רק בעוד חודשיים..

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אוסף התסמינים אינו מחשיד לטרשת נפוצה. כפי שציינת קיים מרכיב של חרדה. בכדי להשקיט את דאגתך ממליץ לפנות לנוירולוג בברכה

17/03/2019 | 14:43 | מאת: נעמה

תודה על תשובתך. כרגע התלונה היחידה שמפריעה לי היא עניין ה"דליפות". קצת לא נעים לי לרשום את זה אבל אני פשוט מוטרדת מזה. אני מרגישה מתי אני צריכה ללכת לשירותים, אני אפילו עושה ניסויים עם עצמי ומנסה לבדוק האם כשאני הולכת לשירותים ולא נותנת "פקודה" למוח, אם מטפטף משהו וכלום לא מטפטף עד שאני מאפשרת לעצמי להשתין. אני לא מבינה למה במהלך היום יש לי טיפות של שתן על התחתון ומפחדת שמדובר במשהו נוירולוגי. האם יש טעם לבדוק קודם אולי מדובר בדלקת בדרכי השתן?

שלום בהחלט מציע לבדוק אצל רופא המשפחה ובמידה ולא חולף לפנות לאורולוג תחילה עם עדיפות לנוירו-אורולוג בברכה

מנהל פורום טרשת נפוצה - רמב"ם