נפיחות עקב הקאות - בנוגע לתשובותייך.
דיון מתוך פורום בלוטות הרוק
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי , לגבי תשובתך . מה זאת אומרת נפיחות שלא תרד? 4 ימים ללא הקאה והנפיחות המירבית ירדה אך לא עד הסוף. א. האם תרד? ב. במידה ולא תרד ניתן לטיפול? ג. יש הטבה במצב אך הנפיחות עדיין קיימת למרות שירדה קצת. לדעתך תרד או תתנפח שוב? ( כאשר אני לא מקיאה בשום מצב) תודה רבה,אשמח לתשובותייך.
עדי שלום! קשה להתייחס לשאלותיך ללא בדיקה רפואית. הנזק לבלוטות הרוק בעקבות הקאות חוזרות, וגם שנים לאחר הפסקת ההקאות, הוא אינדיבידואלי ולא ניתן לחיזוי מראש. בחלק מהמקרים, ניתן לטפל באמצעות אנדוסקופיה של הבלוטות. עליך לגשת ולהבדק ע"י מומחה למחלות בלוטות הרוק, ובראש ובראשונה, לטפל בהפרעת האכילה.