יכול להיות אי ספיקת לבלב?
דיון מתוך פורום סרטן הלבלב
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר יקרה . יש לי כאבים בבטן העליונה , סובלת מהקיבה כבר שנה לערך . אני תשושה מאוד ועכשיו ניהיתה לי תופעה של גרד נוראי היכן שיש לי תפרים ) מניתוחים של שנים אחורה ) . האם יכול להיות קשר לאי ספיקת לבלב ? או בעיה אחרת
טלי שלום, התופעות שאת מתארת הן מאוד כלליות ( על אף שמרגישות מאוד יחוידיות) ואי ספיקת לבלב הוא אירוע נדיר שעל פי רוב קודמים לו בדיקות לא תקינות. ממליצה לפנות לרופא/ת המשפחה שתפנה לבדיקות לשלול הרבה אבחנות אחרות שיכולות להסביר את התופעות שאת מרגישה. לבשורות טובות ובריאות שלמה