סינוסיטיס סמוי כרוני.

דיון מתוך פורום  מחלות אף אוזן גרון

05/12/2019 | 19:05 | מאת: רוני

שלום. מזה שנה וחצי עם קושי נשימה קל, כל הבדיקות תקינות (אקו לב, לב במאמץ, רנטגן ריאות, תקפוסי ריאות), יש חשד לסינוסיטיס, אולי שגורם לליחה לחלחל לריאות. מספר רופאים בדקו אותי עם מצלמה וטענו שאין לי סינוסיטיס, רופא אחד אמר שאולי יש לי סינוסיטיס סמוי כרוני והדרך היחידה לאבחן זה סיטי ראש. האם יש באמת מצב כזה של סינוסיטיס סמוי כרוני שלא מתגלה ע"י מצלמה? וכן, אין סיכוי שאעבור סיטי ראש, האם mri יכול להוות תחליף לאיבחון? אני מבין שזה לא מושלם כמו סיטי אבל עדיף מכלום? מציין שיש לי מחיצה סבורה בצד אחד של האף ואני לא זוכר מתי פעם אחרונה הייתה לי נזלת. הרופאים שבדקו אותי אמרו שזאת לא בעיה. אודה לעזרתך.

לקריאה נוספת והעמקה

הגיון הבירור שלך אינו ברור לי. עליך להיבדק ע"מ להוכיח קיום של סינוסיטיס. ביצוע הדמיה רלוונטי לקראת החלטה על ניתוח. בהצלחה פרופ' חיים גבריאל. מומחה אא"ג, מנתח ראש וצוואר. מנהל מחלקת אא"ג וניתוחי ראש וצוואר. מרכז רפואי אסף הרופא, מסונף לאוניברסיטת ת"א. טל 08-9779660 פקס 08-9779661 סניפי אסותא מרכזים רפואיים. https://sites.google.com/site/drgavrielhaim נייד לקביעת תור 053-9956570

07/12/2019 | 17:15 | מאת: רוני

אז ככה: בדק אותי פרופסור, הוא בדק עם מצלמה את הסינוסים, מחילות האף והגרון. לטענתו: הכל תקין אך בדיקה כזאת מגלה רק סינוסיטיס עם תסמינים חריפים, סינוסיטיס שקט וכרוני לא מתגלה בבדיקה כזאת אלא ע"י ct ראש ומכך ההמלצה. מה דעתך?

מנהל פורום מחלות אף אוזן גרון