דחוף ! קרע בעור התוף

דיון מתוך פורום  מחלות אף אוזן גרון

13/07/2018 | 11:16 | מאת: שרון

שלום רב , אתמול יצאנו בטיסה לכרתים ובמהלכה כאבו לי האוזניים כתוצאה מלחץ האוויר , כשנחתנו נסענו למלון בדרך תלולה והררית שהגבירה את הלחץ על האוזניים שלא השתחרר אלא החמיר . כתוצאה מכך במהלך כל הלילה סבלתי מכאבים עזים , צפצופים ולחץ עצום באוזן השמאלית ובשלב מסויים היתה אף התפרצות של דם ומוגלה מהאוזן . מבדיקה באינטרנט אני משערת שמדובר בקרע בעור התוף , עד כה אין כלל שיפור במצב האוזן ואני מתלבטת מה עליי לעשות , האם אני זקוקה לטיפול רפואי במיידי או שאפשר יהיה להמתין עד שובי ארצה ביום ג׳ , כמו כן אשמח לדעת מה ניתן לעשות בכדי להקל על הסימפטומים . אודה לתשובתך המהירה :)

לקריאה נוספת והעמקה

לפי התיאור שלך ככל הנראה מדובר במחלה זיהומית עם החמרה בשל שינויי הלחץ בטיסה. החשיבות בטיפול דחוף כפולה, הטיפול בזיהום ומניעת ההחמרה בדרכך לארץ. פרופ' חיים גבריאל. מומחה אא"ג, מנתח ראש וצוואר. מנהל מחלקת אא"ג וניתוחי ראש וצוואר. מרכז רפואי אסף הרופא, מסונף לאוניברסיטת ת"א. טל 08-9779660 פקס 08-9779661 סניפי אסותא מרכזים רפואיים. https://sites.google.com/site/drgavrielhaim נייד לקביעת תור 053-9956570

29/07/2018 | 09:26 | מאת: שרון

שלום פרופסור , ראשית תודה על התגובה המהירה ! מעדכנת שאכן היתה דלקת וטופלתי עם אנטיביוטיקה , עם שובי ארצה נבדקתי אצל רופא א.א.ג שאישש את השערתי שאכן נקרע עור התוף שלבנתיים התאחה אך סימני הדלקת עדיין נשארו לכן המשכתי טיפול אנטיביוטי . מאז עברו כמעט שבועיים והכאבים אנשים מרפים , כאב רציף שמוחמר בזמן שיהוקים וקינוח האף , בנוסף ישנו טינטון באוזן הנ״ל . בגלל הכאבים חזרתי אל הרופא שאמר שאינו רואה כבר עדות לדלקת ויתכן שעכשיו מדובר בדלקת במפרק הלסת , נשמע לי מוזר ולא סביר כי הכאבים הם פנימיים באוזן והטינטון נמשך . אשמח לשמוע את דעתך בנושא .

מנהל פורום מחלות אף אוזן גרון