in situ
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה. רציתי להבין את המושג. מחד נאמר לי שin situ זה בעצם לא סרטן, זה גידול שפיר. מאידך- יש מילה קרצינומה. האם יש בגידול זה ריבוי תאים ממאירים ללא בקרה כמו בגידול ממאיר? האם הכוונה שיש חוסר בקרה עם ריבוי תאים ממאירים אבל הם עדיין לא הספיקו לחדור?או שהתאים שפירים/תחת בקרה ולא יכולים לחדור הלאה? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רב המשמעות היא אכן תאים בעלי אפיינים דומים לתאי סרטן אך שעדיין לא הספיקו לחדור אל תוך הרקמה. לעיתים יחדרו ויהפכו לסרטן אך לעיתים לא יחדרו כלל. בברכה עידו