בדיקת גסטרוסקופה וקולונסקופיה
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר' תודה על תשובתך שאימצתי את תוכנה ואכן פניתי לרופא גסטרו. אתמול עשיתי קולונסקופיה וגסטרוסקופיה . בקולונסקופיה היה פוליפ ססילי 3 מ"מ שנלקח לביופסיה. בבדיקה של הגסטרוסקופיה : ושט תקין קיבה: תקינה לכל חלקיה. בהיפוך הפונדוס עם כתמים בולטים מעט אדמדמים נלקחו ביופסיות. הקיבה עצמה גמישה ומתנפחת היטב. שאלה: מה הם הכתמים האדומים בפונדוס? מה הם יכולים להיות? האם הכתמים האדומים יכולים להעלות את ca 72.4 לרמה 283? האם לאחר בדיקת גסטרוסקופיה יכולים להיווצר 2 נקודות לבנות בבית הבליעה כמו מוגלה וכשאני בולעת רוק קצת כואב לי. גרגרתי עם מים ומלח. האם אני צריכה לקבל אנטיביוטיקה?
מציע להמתין עד לתשובת הביופסיה, מניח שתהיה תוך ימים ספורים.