סרטן האף- מספר שאלות
דיון מתוך פורום טיפול בסרטן
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב מספר שאלות בבקשה לגבי סרטן האף: האם נדרש טיפול תרופתי לאחר ניתוח הסדרת גידול מהאף PSC? הרופאים אמרו כי אין גרורות (בחור בן 46). האם מדובר בסוג סרטן שסיכוייו לחזור גבוהים? והאם קיימים אחוזי הצלחה במקרים שהוא חוזר? קראתי באינטרנט שחיידק הפפילומה כנראה גורם לסרטן (?) זהו חיידק שניתן להידבק במגע מיני (ואולי לא רק). האם יתכן שאפשר להידבק בחיידק שגרם לסרטן ולפתח מחלות ? תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
לא כל כך ברור לי במה מדובר, עלי לראות את הדוח הפתולוגי.