החלמה לאחר ניתוח קטרקט

דיון מתוך פורום  קטרקט וקטרקט בלייזר

14/03/2017 | 16:12 | מאת: רזר

נותחתי לקטרקט בעין ימין לפני 3 ח' (צילינדר גבוה) ובשמאלית (צילינדר גבוה פחות) לפני כחודשיים.הושתלו בשתי העיניים עדשות טוריות פרימיום.הבנתי שאראה באמצעותן לכל מרחק. מאז הניתוח אני רואה יפה למרחק, רואה בינוני לטווח הביניים (מחשב, למשל) ואיני מצליח לקרוא כלל (בקושי מקלדת מחשב). מידי פעם חולף לו מסך שחור באיזושהי עין (ועל גופים קטנים שמשייטים בתוך נוזל העין איני מדבר). בלילה ברחוב ההילות סביב הפנסים גדולות מאוד (הרבה "קרני שמש" מחוברות במעין "קורי עכביש" שגורמות לסנוור גדול. האם לא צפויה ראיה פחות או יותר מושלמת, בכל הפרמטרים, 8 שבועות לאחר הניתוח? מדוע נאמר לי שאוכל לראות היטב לארוך, לקצר ולבינוני, ובפועל המציאות השתנתה לחלוטין. מצפה לתגובתך, תודה!!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, יתכן ויש סינוורים והילות לאחר ניתוח השתלת עשדת פרימיום. יש צורך בבדיקה מקיפה על ידי הרופא המנתח, לצערי חסרים לי נתונים ולא אוכל לקבוע מה הסיבה לתופעות שאתה מתאר.

02/12/2017 | 10:59 | מאת: דודי משה

עברתי ניתוח גלאוקומה ZEN משולב עם קטרקט בעין שמאל בבי"ח וולפסון(9.11) עד היום 2.11 יש לי עכירות בעין וראיה מטושטשת (קטרקט משני?) אמרו לי שניקוי לייזר יכול להתבצע רק אחרי שלושה חודשים האם לא ניתן לעשות זאת קודם, כי איני יכול לתפקד כך

מנהלי פורום קטרקט וקטרקט בלייזר