שפה
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי לפתע חלק בשפתיים התחתונות אדום וכואב, כמו תחושה של נפיחות או מכה בשפתיים..לא יודעת אם האודם זה שטף דם אולי נשכתי בטעות..מה זה באמת יכול להיות ומה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, נפיחות בשפתיים עשויה להיות משנית לתגובה אלרגית כגון: עקיצה, רגישות למזון מסויים, תרופה ועוד. במידה ויש קוצר נשימה או קושי בבליעה חשוב לפנות לעזרה רפואית. מקרים נוספים הם:טראומה(נשיכת שפתיים), זיהום, מוקוצלה( זוהי חסימה צינורית של בלוטת רוק קטנה שמתנפחת בגלל הרוק שמצטבר בה) ישנם מקרים נוספים נדירים יותר. ממליצה לפנות לרופא עור לאבחנה וטיפול. בהצלחה!