כוויה דרגה 2
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר מידן שלום רב בהמשך לשאלותי על כוויה דרגה 2 אני רוצה למרוח רטאוויט על כל הגוף פעם בשבועיים כי הבנתי שזה מחדש תאי עור ומעודד יצור קולגן (אני משתמשת בפנים באותה תדירות וזה עוזר לי, בתדירות גבוהה יותר או בחורף נגרמים לי קילופים). רציתי לדעת אם ניתן למרוח רטאוויט גם על איזור הכוויה (דרגה 2, לפני 7 חודשים)? כמו כן, על איזה קרם הגנה מינרלי את ממליצה? תודה!
לא ממליצה למרוח רטויט על אזור זה. רטין A אינו טיפול לצלקות לאחר כוויה. לעיתים משפר צלקות אטרופיות שטוחות לאחר אקנה. ממליצה למרוח קרם הגנה מינרלי של חברת אבאן המעניק הגנה טובה יותר.
שלום אני רוצה לשאול אותך משהו תיצרי אתי קשר בבקשה