פוליקוליטיס בראש
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רופא עור אבחן אצלי פוליקוליטיס וציין שזה במצב שצריך טיפול פנימי. קיבלתי צפוויט למשך מספר ימים, שעזרו מאוד, אך לאחר סיום הטיפול הכל חזר ואף בעוצמה רבה יותר. עכשיו נתן לי דוקסילין ל 3 חודשים. האם האנטיביוטיקה תעלים זאת או שזה רק זמני? האם יש טיפול שלא דרך אנטיביוטיקה? זה מדבק? תודה ירון.
שלום, מדובר בדלקת של זקיקי השיער. לרוב נגרמת על ידי חיידק. הטיפול המקובל הינו טיפול אנטיביוטי, לרוב ממשפחת הטטרציקלינים. כגון: מינוציקלין, דוקסילין. ממליצה לשלב סבון אנטי-ספטי בשם דמודקס. במידה ואין הטבה יש לשלל מחלות עור אחרות של הקרקפת. בהצלחה!
תודה רבה על ההתייחסות. קניתי סבון דרמקס אנטי בקטריאלי. הוא גם בסדר? זה מדבק?