פצע באשך
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, יש לי פצע באשך - זה לא יכול להיות מחלת מין מכיוון שעוד לא יצא לי לקיים יחסי מין . מאיזה סיבות יכול עוד להיווצר פצע באשך אם לא קיימתי יחסי מין ? הפצע נהיה די גדול ונפוח, וכואב כשנוגעים באיזור. בן 15 .
שלום, פצע באשך עשוי להיגרם ממספר סיבות. חשוב להיבדק על ידי רופא עור על מנת לקבל אנמנזה מלאה, האם מדובר בפצע שטחי או כיב, משך הזמן, אירועים חוזרים.. פרט למחלות מין ישנן סיבות נוספות כגון:אקזמה כרונית, מחלות עור כגון: פסוריאזיס, זיהומי, טראומה.. לאור זאת, חשוב לפנות לרופא עור ומין. בהצלחה!
אוקיי אני ילך לרופא .. אם הפצע התחיל להפריש נוזלים מוגלתיים כאלה זה טוב או רע ?