אדום בצידי השפתיים
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב דר' מידן בחדשיים האחרונים יש לי משני צידי השפתיים עור אדום -לא פצע אבל אסטטית זה מכוער. ניסיתי קרם זובירקס 5% ,שמן זית, ויטמין E ולא עובר. (כאילו השפתיים ממשיכות בקו דק לצדדים, מקווה שהתאור מספק) לא כואב. מה עצתך? תודה רבה עדנה
שלום, הרושם כי מדובר בכיליטיס. זוהי דלקת של השפתיים העשויה לערב את העור סביב הפה. לעיתים, משנית למחלות עור כגון אטופיק דרמטיטיס, רגישות לאלרגן מסויים כגון: מנטול, קינמון, מבשמים ועוד. כמו- כן,יתכן וקשור לחסר תזונתי(ברזל, ויטמין B, חומצה פולית) או לפעמים מערב זיהום פטרייתי (קנדידה). גורמים נוספים:יובש,חשיפה כרונית לשמש, מחלות מעי דלקתיות חשוב לטפל בבעיה הראשונית. להקלה ישנם מוצרים המיועדים לשפתיים סדוקות. כמו- כן כאשר ישנו מרכיב פטרייתי ודלקת ממליצה על דרמקומבין. בהצלחה!