זיהום ברגל (שושנה?)
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבת קיבלתי מכה חזקה בשוק שכנראה הזדהמה. אתמול(ד) סבלתי מחום גבוה הקאה וצמרמורות. קיבלתי מרופא צפוויט פורטה ומשחת פוסידין. הבוקר השתפרה הרגשתי לעין ארוך. בערב גיליתי כתם אדום בגב השוק וכתם קטן במפשעת אותה רגל. אני שואלת מכיוון שמחר כיפור - האם עלי להמתין ולראות אם הפריחה יורדת עד יום ראשון?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, על פי התיאור, עושה רושם כי מדובר באריזיפלס ("שושנה"). זהו זיהום עור שנגרמים מחיידקים. חשוב להתחיל טיפול אנטיביוטי ולהקפיד על מנוחה והרמת גפה. ממליצה לפנות למיון לבדיקת רופא עור היות והיה חום גבוה, צמרמורת ומעורבות של בלוטות לימפה. רופאה שלמה!