שאלה בנוגע לבעיית עור
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר' מידן אני סובל מזה כמה שנים מתופעת סבשיוס היפרפלסיה ביקרתי כמה פעמים אצל קוסמטיקאית צרבה לי אך העסק לא מראה סימני כניעה, ביקרתי אצל מומחה עור שאמר לי שהעניין נעוץ בציקלוספורין שאני לוקח ועליי להחליף תרופה החלפתי לטקרוסל (מבית פרוגרף) אך החברה לא מראים סימני נסיגה מה לפי דעתך ניתן לעשות עוד והאם כדאי לרכוש מחט צריבה באופן פרטי כי ראיתי שמה שהקוסמטיקאית יכולה גם אני מסוגל תודה ערן
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, ממליצה לפנות לרופא. ניתן לטפל תרופתית על ידי תרופות כגון: רואקוטן או רטין A מקומי בשילוב טיפול קוסמטי. בהצלחה!