פריחה חמורה ומתמשכת
דיון מתוך פורום רפואת עור - דרמטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, מזה שבועיים אני סובלץ מפריחה קשה באזור החזה,הצוואר והפנים בסנטר ולי האוזניים ובעורף. פצעים אדומים עם נקודה לבנה באמצע כל אחד מהם. זה הופיע ברגע אחד ורק מחמיר..הופיע גם תסמין שמעולם לא היה לי וזה עיגולי זיעה . אבל זיעה קרה. קר לי ויש גשם אבל יש לי עיגולי זחעה בבית השחי.כמו כן גם עצירות ממושכת.. הפריחה מגרדת והעור מרגיש שרוף וצורב מאוד למגע. אמי חיילת ולכן הלכתי לרופא עור של הצבא שלא תרך להסתכל בכלל וישר נתן לי 30 כדורי זילרגי שמחמירים את מצבי..אשמח לעזרה
שלום, רושם כי מדובר בתהליך זיהומי של זקיק השערה הנקרא פוליקוליטיס. ממליצה לפנות שנית לרופא עור אחר לקבלת טיפול אנטיביוטי דרך הפה. בשלב זה ממליצה להשתמש בסבון דרמקס. בהצלחה!